AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Points and medals Cinemagia
TV SAMSUNG 40H6400 DETAILED REVIEW AND PRICE
Displaying credits in TV commercials
High Definition & Digital Transition
Advertising events on Server section
Conjunctivitis spreads across Ambergris Caye
ONKYO TX-NR905
What About A National ID System?
satellite television viewing.
Television Advertising .

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
 

Au început înscrierile la Modulul II al Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare

Campanii publicitare
2008-10-28
de Valics Lehel  
Au început  înscrierile la Modulul II al Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare
Valics Lehel

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare” este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de "Best Practice". Şcoala IAA este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs, devenind astfel, Program Profesional de Instruire Intensivă sub egida IAA Educational Programs.

IAA România” este şi fondatoarea programului “IAA School of Marketing & Communications”, prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată şi ea la Congresul Mondial IAA cu distincţia de "Best Practice".

International Advertising Association- IAA Romania este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali. In prezent IAA Romania reprezinta interesele a peste 160 de companii din industria de marketing si comunicare.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.

Pentru a citi articolul trebuie sa fiti autentificat in sistem!


Aceasta pagina poate fi accesata doar de catre utilizatorii inregistrati.Daca esti deja membru, te rugam sa te autentifici utilizand numele de utilizator si parola ta.

AUTENTIFICARE
Nume de utilizator: Parola:

Vreau sa fac un > cont nou
    Recuperare parola
In cazul in care ti-ai uitat parola, te rugam sa iti introduci adresa de e-mail mai jos si iti vom trimite numele de utilizator/parola prin e-mail in cel mai scurt timp posibil.
E-mail:

 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy