– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
Leo Burnett si-a prezentat activitatea din ultimii cinci ani privind realizarile si esecurile. Totodata agentia si-a anuntat si obiectivele pe urmatorii cinci ani. Ultima Carte Alba Leo Burnett a avut loc in 2001.”Leo Burnett Romania a declarat atunci razboi mediocritatii din publicitatea romaneasca si am hotarat sa ne raportam la standarde internationale si sa luam premii la festivaluri”, a explicat Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director Leo Burnett. Totodata agentia si-a promis sa fie agentia cu cea mai buna strategie si cea mai buna creatie din Romania.
Pentru a citi articolul trebuie sa fiti autentificat in sistem!
Aceasta pagina poate fi accesata doar de catre utilizatorii inregistrati.Daca esti deja membru, te rugam sa te autentifici utilizand numele de utilizator si parola ta.
In cazul in care ti-ai uitat parola, te rugam sa iti introduci adresa de e-mail mai jos si iti vom trimite numele de utilizator/parola prin e-mail in cel mai scurt timp posibil.
Important Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro