AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
 

Cum te imprietenesti cu consumatorul

Editorial
2006-10-12
de Cristiana Florea  
Cum te imprietenesti cu consumatorul
Cristiana Florea

Consumatorul, victima advertisingului, mereu aflat in postura de vanat, uneori o dilema greu de rezolvat. Sa fie asa intr-adevar? Totul se schimba intr-un final. Moda, stilurile, muzica, designul, toate se schimba. Oamenii nu. Oamenii raman aceeasi. Au aceleasi porniri la baza. Vor sa arate bine, sa castige multi bani, sa se afirme pe plan profesional, sa se indragosteasca, sa-si intemeieze o familie. Siguranta si realizarile raman in topul piramidei lui Maslow. Acestea nu se schimba. Atata timp cat advertisingul isi concentreaza atentia asupra acestor lucruri, va reusi sa creeze o legatura emotionala cu consumatoruli, mult mai puternica si durabila decat oricare altele bazate pe mode trecatoare.

Pentru a citi articolul trebuie sa fiti autentificat in sistem!


Aceasta pagina poate fi accesata doar de catre utilizatorii inregistrati.Daca esti deja membru, te rugam sa te autentifici utilizand numele de utilizator si parola ta.

AUTENTIFICARE
Nume de utilizator: Parola:

Vreau sa fac un > cont nou
    Recuperare parola
In cazul in care ti-ai uitat parola, te rugam sa iti introduci adresa de e-mail mai jos si iti vom trimite numele de utilizator/parola prin e-mail in cel mai scurt timp posibil.
E-mail:

 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy