AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Campanii publicitare
Numar articole:75 
1 2 3 4 5 6 7 8
PR si publicitate online la AdCouture PR si publicitate online la AdCouture

AdCouture este prima emisiune de informaţie şi analiză, care tratează subiecte legate de piaţa de media&advertising din perspectiva business-ului. Structurată pe trei rubrici „Adnews”, „Hot Spot” şi „Insider”, AdCouture prezintă cele mai noi şi mai importante ştiri care influenţează industria de media, marketing şi publicitate, analizează cele mai fierbinţi subiecte ale săptămânii şi îi aduce în faţa telespectatorilor The Money Channel pe cei mai importanţi oameni ai industriei.

Emisiunea este prezentată de Şerban Ciuşcă şi realizată in co-producţie de The Money Channel şi IQads. AdCouture se difuzează în fiecare luni, începând cu ora 23:00 şi este reluată sămbăta si duminica, la ora 11:00 şi 21:00.



(detalii)

Au început înscrierile la Modulul II al Şcolii IAA de Marketing şi Comunicare

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare” este prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată la Congresul Mondial IAA cu distincţia de "Best Practice". Şcoala IAA este recunoscută şi acreditată de către IAA Educational Programs, devenind astfel, Program Profesional de Instruire Intensivă sub egida IAA Educational Programs.

IAA România” este şi fondatoarea programului “IAA School of Marketing & Communications”, prima structură de formaţie academică din România patronată de o organizaţie profesională, premiată şi ea la Congresul Mondial IAA cu distincţia de "Best Practice".

International Advertising Association- IAA Romania este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali. In prezent IAA Romania reprezinta interesele a peste 160 de companii din industria de marketing si comunicare.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.

(detalii)

38 de autoturisme Mitsubishi vor fi distribuite în toată Europa cu elicopterul

Despre Mitsubishi

Mitsubishi Motors Europe (MME) a fost înfiinţată în 2002 special pentru coordonarea vânzărilor de autoturisme Mitsubishi în Europa. În 2006, MME a facilitat vânzarea unui număr de peste 275.000 de autoturisme Mitsubishi în Europa. De la Colt, autoturismul de oraş, până la Lancer Evolution, realizat în tradiţia curselor de raliu.

(detalii)

Milli Mia oferă răsfăţul unei budinci din cremă de brânză dulce Milli Mia oferă răsfăţul unei budinci din cremă de brânză dulce
Friesland Foods România oferă o gamă largă de produse, de la lapte, iaurturi, şi smântână la brânzeturi speciale, îngheţată şi deserturi. Mărcile prin care compania este prezentă în România sunt: Milli, Oke, Dots şi Completa. Pe lângă brandurile internaţionale deţinute de grup, filiala din România deţine şi brandurile Napolact şi Napoca. (detalii)

MOL Romania Creioneaza pe Site Responsabilitatea Sociala

MOL România face parte din Grupul MOL (MOL Plc.), cea mai mare companie integrată de petrol şi gaze din Europa Centrală şi de Est, având sediul central la Budapesta. Capitalizarea de piaţă a Grupului MOL este de peste 15 miliarde de dolari. Având 15.000 de angajaţi, compania îşi desfăşoară activitatea în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi ţările CSI. MOL deţine trei rafinării în Ungaria, Slovacia şi Italia şi operează 1000 de staţii de alimentare în Europa Centrală şi de Sud-Est.

(detalii)

Publicitatea din centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, alternativa publicitatii outdoor Publicitatea din centrele comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania, alternativa publicitatii outdoor

Infiintata in 1997, compania Anchor Grup este unul dintre liderii de pe piata imobiliara din Romania. Compania detine o experienta vasta in dezvoltarea proiectelor de retail, rezidentiale si de cladiri de birouri. Strategia Anchor Grup este de a combina expertiza internationala si experienta dobandita pe piata locala si a furniza cele mai bune solutii imobiliare pentru clienti si investitori.

Principalele proiecte ale companiei sunt: Bucuresti Mall, primul centru comercial modern din Romania; Plaza Romania, cea mai populara destinatie pentru cumparaturi si distractie din Bucuresti, Shopping MallDova, centru comercial care se construieste in capitala Republicii Moldova, Chisinau, Anchor Plaza, prima cladire de birouri de clasa A integrata cu un centru comercial, Anchor Plaza Metropol, cladire de birouri de clasa A situata langa Plaza Romania, si InCity Residences, ansamblu rezidential localizat in centrul Bucurestiului. In urmatorii doi ani, Anchor Grup va dezvolta o serie de proiecte in domeniul de retail, rezidential si de cladiri de birouri.

(detalii)

NU PIERDETI CELE MAI IMPORTANTE EVENIMENTE ALE ANULUI 2008

Evensys pregateste pentru anul 2008 o gama variata de evenimente, conferinte si forumuri dedicate mediului online, comunicarii si marketingului dar si pietei de retail.

Evenimentele vor dezbate cele mai noi subiecte din marketing, new media, retail, new advertising, oferind astfel sansa participantilor de a afla tendintele pentru acest an dar si de a benefia de solutii viabile oferite de specialisti internationali si locali de renume asupra provocarilor cu care se confrunta practicienii.

(detalii)

Cel mai nou spot Sony surprinde momente magice în Miami Cel mai nou spot Sony surprinde momente magice în Miami

Sony uimeşte încă o dată lumea advertising-ului prin cel mai recent spot care evidenţiază capabilităţile gamei de produse digitale câştigătoare de premii - , Handycam şi Cyber-shot.

(detalii)

Lindab România a lansat campania “Rainline. Frumuseţea vine din exterior Lindab România a lansat campania “Rainline. Frumuseţea vine din exterior

Compania Lindab, prezentă pe piaţa românească începând cu anul 1994, dezvoltă, produce şi promovează soluţii complete pentru construcţii civile şi industriale şi sisteme ecologice de ventilaţii, folosind ca materie primă tabla de oţel. Profile şi Ventilaţii sunt cele două domenii principale de activitate. Lindab Profile se concentrează pe industria construcţiilor, oferind o gamă complexă de sisteme metalice pentru construcţiile civile şi industriale. Lindab Ventilaţii acoperă toată gama de sisteme de ventilaţii: tubulatură şi accesorii, elemente de răcire, grile şi anemostate, atenuatoare de zgomot, clapete de reglaj etc.

(detalii)

Action Global Communications desemnată “Cea mai bună Agenţie de PR” in Emiratele Arabe Unite si Kuweit Action Global Communications desemnată “Cea mai bună Agenţie de PR” in Emiratele Arabe Unite si Kuweit

Action Global Communications, una dintre companiile independente lider în domeniul relaţiilor publice din lume, a obţinut premiul pentru “ Cea mai bună companie de PR in anul 2007” la premierea CNBC Arabian Property Awards – program anual de recunoaştere a companiilor cu cele mai valoroase realizări in domenii conexe dezvoltării imobiliare.

(detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy