AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Companii din publicitate
Numar articole:11 
1 2
Pictas Interactive introduce un concept revoluţionar pe piaţa de publicitate din România

Pictas Interactive este o agenţie de publicitate full-service, cu peste opt ani de experienţă pe piaţa locală şi internaţională, ce oferă soluţii complete de promovare şi advertising, necesare pentru creearea unei imagini de companie profesioniste.
Pictas abordează de la clasicele soluţii de media şi strategie la servicii complete de creaţie, cu un puternic accent pe inovaţie şi având ca scop creşterea brand-urilor clienţilor săi.


(detalii)

Spotlight finalista la Green Awards

Spotlight este shortlist-ata la Green Awards 2008 Londra in categoria Best Green International Campaign cu campania „Sa pastram Apele Curate” dezvoltata pentru Administratia Nationala Apele Romane in cursul anului 2008.

(detalii)

Banca Transilvania şi Next Advertising, naşi de cununie la nunta lui Dobândă

Lupta împotriva lui Dobândă continuă. Nesuferitului personaj Dobândă, creat de Next Advertising pentru cardul de credit Mastercard Forte de la Banca Transilvania, i s-a pregătit o capcană.

(detalii)

Doua nationale dintr-o locala
(detalii)

AD(D)VERITAS - 4 ani de succese si un nou birou
AD(D)VERITAS, agentie de publicitate full-service din Cluj-Napoca, inaugureaza un nou birou, la Bucuresti. (detalii)

IAA Romania are  Editor in Chief pentru  www.iaa.ro IAA Romania are Editor in Chief pentru www.iaa.ro

IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 76 de ţări.












In Romania, IAA reuneste peste 100 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

(detalii)

Graffiti BBDO PR se afiliaza la reteaua Pleon Graffiti BBDO PR se afiliaza la reteaua Pleon
Departamentul de Relatii Publice al agentiei Graffiti BBDO s-a afiliat la reteaua europeana de relatii publice Pleon Graffiti. Noul departament de PR, parte a grupului BBDO Romania, va fi cunoscut sub numele de Pleon Graffiti. „Pentru piata de relatii publice din Romånia, aparitia Pleon Graffiti inseamna crearea unei porti de acces catre servicii de PR la cele mai inalte standarde de calitate, bazate pe cultura si experienta europeana iar pentru clientii nostri, oferta Pleon Graffiti reprezinta garantia unei echipe de specialisti cu deschidere si pregatire internationala, care beneficiaza de o vasta experienta pe piata locala, precum si de acces la informatii, expertiza si instrumente de PR performante”, a precizat Liliana Serban, Director PR al Pleon Graffiti. (detalii)

Cartea Alba Leo Burnett Cartea Alba Leo Burnett
Leo Burnett si-a prezentat activitatea din ultimii cinci ani privind realizarile si esecurile. Totodata agentia si-a anuntat si obiectivele pe urmatorii cinci ani. Ultima Carte Alba Leo Burnett a avut loc in 2001.”Leo Burnett Romania a declarat atunci razboi mediocritatii din publicitatea romaneasca si am hotarat sa ne raportam la standarde internationale si sa luam premii la festivaluri”, a explicat Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director Leo Burnett. Totodata agentia si-a promis sa fie agentia cu cea mai buna strategie si cea mai buna creatie din Romania. (detalii)

Care agentie face cele mai bune lucrari? - MOTHER (Londra) Care agentie face cele mai bune lucrari? - MOTHER (Londra)
AGENTIA MOTHER VA IMPLINI 8 ANI in decembrie. Agentia si-a mutat recent sediul in doua dintre etajele cladirii Biscuit, cladire ce a fost anterior un parc de masini in Shoreditch. Locul foarte spatios e sufient pentru a-i gazdui comfortabil pe cei aproximativ 125 de angajati (numarul variaza in functie de proiectele aflate in desfasurare) si este total diferit in comparatie cu sediul din Soho Square, in care s-au pus bazele agentiei Mother in 1996 de catre fondatorii acesteia: Robert Saville, Stef Calcraft, Libby Brockhoff si Mark Waites. Inca de la inceputurile umile, Mother s-a proclamat ca fiind una dintre agentiile de publicitate de elita in lume, depasind altele mai mari la capitolul clienti ca Coca-Cola, Schweppes, Virgin Net, The Observer si Unilever. (detalii)

Marcel Marcel
Marcel este o noua agentie internationala cu sediul in Paris. Marcel apartine la Publicis Group, dar independenta in ceea ce priveste functionarea ei. Fred & Farid sunt Presedintii agentiei. Ei vor da raport lui Maurice Levy. Este o declaratie foarte ferma din partea lui Publicis Group si Maurice Levy, din moment ce Marcel va fi singura agentie din tot grupul care va fi condus de o echipa de creativi ca si presedinte. Marcel va folosi profiluri internationale si se va specializa in marci internationale (din Franta si din restul lumii). Agentia va functiona ca o agentie globala integrand toata media (publicitate, design, marketing direct, design web, cineme, emisiuni TV...). “Suntem convinsi ca Marcel poate aduce ceva diferit pentru piata de marketi, deoarece va fi prima agentie internationala reala cu sediul in Paris, iar Paris are multe de oferit in lumea publicitatii. (detalii)

1 2
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy