AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Editorial
Numar articole:37 
1 2 3 4
AGENDA -Train of Trainers-
Cursul se bazeaza pe experimentare si exersare – fiecare participant va lucra in curs minim 30-40 de minute in fata salii, in rol de trainer, coordonand un exercitiu, conducand o sesiune de debrief, o dezbatere sau demonstrand utilizarea unui exercitiu cunoscut de el (detalii)

Echipele creative care vor sa participe la campania EFFIE mai au ragaz inca 3 saptamani Echipele creative care vor sa participe la campania EFFIE mai au ragaz inca 3 saptamani

Bucureşti, 15 decembrie 2006 – Comitetul Organizatoric EFFIE 2007 anunta prelungirea deadline-ului pentru primirea ideilor pentru campania de comunicare a aceastei editii a festivalului EFFIE.

(detalii)

Marea idee.
Profil. Usor ascutit, netolerat de multi publicitari. Caracter flexibil, sociabil, extrovertit, adesea enigmatic. Personaj al viitorului, vizionar. Cunoscut sub numele de Big Idea sau Creative Idea. Pentru unii reprezinta un mod de a gandi, pentru altii nici cat o pata de gargarita. Oricum ar fi, Big Idea castiga din ce in ce mai mult teren. “One shot ideas” reprezinta deja solduri de acum 3 ani. Orice campanie premiata international are la baza o idee, un concept, o platforma solida pe care se dezvolta executiile. (detalii)

THE EGO
Oamenii au nevoie de recunoastere. Fie ca lucrezi la pompieri sau in invatamant sau in advertising, ai nevoie de recunoastere. Vrei sa urci, sa faci bani mai multi, sa castigi premii, sa te stie toata lumea din industria respectiva, sa te caute, sa te divinizeze. In advertising dorinta asta este si mai acuta. Exista mai multe tipuri de publicitari, dupa parerea mea. Sunt cei mediocrii, de suprafata, care fac ceea ce fac pentru bani si faima oferita de acesta lume glamourous, cei care vaneaza premii si recunoasterea adusa de acestia, si cei care fac ceea ce fac din pura pasiune. Prima categorie divineaza clientul, a doua pe ei insusi si a treia cititorii. (detalii)

In cautarea dragostei
Iubesti? Simti ca nu poti trai fara acea persoana? Te simti in siguranta cand stii ca este langa tine? O relatie bazata pe dragoste este una durabila si frumoasa. Emotia este, deci, elementul cheie in construirea relatiilor. Asta vor brandurile sa faca dintotdeauna. Sa fie mai mult decat niste pasiuni trecatoare pentru consumatori. Luati telefonul mobil, spre exemplu. Mobilul a devenit un element intim in vietile oamenilor, un mod de a construi relatii. Majoritatea oamenilor simt ca nu pot trai fara el. Daca si-l uita acasa, parca nu mai sunt ei, parca pierd legatura cu restul lumii. Asta se numeste dragoste. (detalii)

Cum te imprietenesti cu consumatorul
Consumatorul, victima advertisingului, mereu aflat in postura de vanat, uneori o dilema greu de rezolvat. Sa fie asa intr-adevar? Totul se schimba intr-un final. Moda, stilurile, muzica, designul, toate se schimba. Oamenii nu. Oamenii raman aceeasi. Au aceleasi porniri la baza. Vor sa arate bine, sa castige multi bani, sa se afirme pe plan profesional, sa se indragosteasca, sa-si intemeieze o familie. Siguranta si realizarile raman in topul piramidei lui Maslow. Acestea nu se schimba. Atata timp cat advertisingul isi concentreaza atentia asupra acestor lucruri, va reusi sa creeze o legatura emotionala cu consumatoruli, mult mai puternica si durabila decat oricare altele bazate pe mode trecatoare. (detalii)

Outsiderii publicitatii
Ce faci cu oamenii care nu inteleg publicitatea? Ce faci cu mama, tata, fratele, prietenul tau, vecinul de la parter, vanzatorul de branza din piata, instructorul de fitness sau colega din liceu care nu-ti gusta pasiunea? Ce faci cu cei care, in clipa in care le zici ca lucrezi in publicitate, te intreaba “…si ce faci tu acolo?” ? Cu cei care, oricat de in detaliu le-ai explica jobul tau, ei tot “omul cu reclamele” or sa te numeasca? Sa-i urci in trenul de Auschwitz? Nu, prea macabru. Sa le faci cunostinta cu Jason? Iar nu, s-ar putea sa te pui rau cu Freddy. Sa le faci cadou de sarbatori o papusa Chuckie? Nu nu nu, te-ar costa prea mult. Atunci? Simplu. Te impaci cu idea. Cu idea ca pentru unii publicitatea este o limba straina. De fapt, multi inca asociaza publicitatea cu anunturile din ziare si spoturile sacaitoare si clasice la detergenti.
Oricate reclame bune ar vedea, ei tot o sa ramana fanii aspectului si nu al continutului (ceea ce nu ar fi neaparat tragic). Saptamana trecuta, spre exemplu, mi-am afisat mandra o campanie in fata familiei si a prietenilor. Si de atunci cosmarul a inceput. (detalii)

Goana prin agentii
Vine un moment in viata oricarui publicitar cand o "agentie-cuib" devine prea gri si doreste a se stabili intr-alta multicolora. Mai pe fata, I se ia de agentia aia si vrea sa plece. Migrarea in agentii este o miscare la ordinea zilei in lumea advertiserilor. Salariul mai mare, colectivul mai distractiv, clientii mai "misto" sunt doar cateva din motivele pentru care omuletii isi muta cuibul. Daca au noroc, chiar se intampla sa fie asa. Insa, se poate intampla la fel de bine sa ai surpriza de a descoperi leopardul din spatele gardului… aceleasi femei isterice de la client service, conturile cool sunt date numai seniorilor din agentie, ideile implementate sunt majoritatea ale directorului de creatie, mancatoria colegiala inca exista, programul nu este asa "nonconformist" pe cat ai fost anuntat initial…. si parca plusul de salariu obtinut nu compenseaza dezamagirea proaspat instalata. (detalii)

Neconventionalul on the catwalk Neconventionalul on the catwalk
Se facea ca zilele trecute rasfoiam paginile unei reviste si privirea mi s-a oprit asupra unui … anunt, sa-l numim asa. Era vorba, de fapt, de rampa de lansare a unui eveniment care se doreste a fi unul inedit in lumea publicitatii romanesti. De va reusi sau nu, vom vedea. Nume nu o sa dau, dar o sa dezvalui in schimb elementul care sta la baza acestui eveniment… neconventionalul. Pentru ca spoturile tv, radio sau outdoorul incep sa intre in linia comunului si sa-si piarda din eficienta, media alternativa se pare ca reprezinta “noua speranta” a advertisingului. Un prim avantaj al acesteia ar fi comunicarea informala cu consumatorul. Media alternativa trece de barierele traditionale de comunicare, surprinzandu-si consumatorii prin promovarile cat se poate de inovative ale produselor. Adevarul este ca dupa ce te-ai obisnuit sa vezi atatea spoturi tv, nu ai cum sa ramai indiferent la o executie, fie ea si cea mai simpla, de media alternativa. (detalii)

Ganduri. Creativi vs. Creative.
Iar luni… De-ar mai veni odata concediu! Fraiera sunt, iar am ajuns prima la creatie. Sa vezi ce tabara astia cu jobuletzele pe mine. Ia las’ ca ma trezesc si io maine mai tarziu! Ah, mai sunt astea de la CS. Salut, fetele! Ar merge un Way Out West, asa de dimineata. Damn woman! Trebuia sa-ti iei fusta. Te coci in pantalonii astia. De ce naiba nu merge aerul? De-ar repara si astia ceva…! Mama lor de lenesi! Asea, sa vedem… mail, later, sign in la mess. Neeeee…ma pun invisible, n-am chef de discutii matinale. Ce tre’ sa fac azi? Tot ala. Nu s-ar mai termina odata proiectul asta. I’m so booooooored. Parca ar merge un cappuccino inainte sa ma apuc de treaba. Meeting?! (detalii)

1 2 3 4
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy