AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Publicitate Online
Numar articole:13 
1 2
Voxline si Imedia creeaza un proiect de advergaming  dedicat pasionatilor de automobilism Voxline si Imedia creeaza un proiect de advergaming dedicat pasionatilor de automobilism

Voxline Communication este o companie infiintata in 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest european in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive. Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).

(detalii)

Dupa Romania si Statele Unite, BabyTree ataca Marea Britanie Dupa Romania si Statele Unite, BabyTree ataca Marea Britanie

In urma cu doi ani BabyTree cucerea Japonia, Franta, Belgia, Elvetia, Romania si Statele Unite. Acum produsul BabyTree intra pe piata din Marea Britanie, cu ocazia Targului Promotional Marketing ce va avea loc in perioada 24 – 26 martie, la Londra. Anuntul participarii la aceast eveniment a plantelor BabyTree a starnit deja rumoare in randul oamenilor de marketing, comunicare si PR. Simon Tilley, Managing Director al companiei Volume Exhibitions si organizatorul Targului Promotional Marketing a declarat cu entuziasm pentru P&P Magazin: “BabyTree este exact noutatea, acel tip de marfa extrem de inovativ si incitant care atrage atentia atat vizitatorilor cat si celor din aceasta industrie”. Intr-o perioada cand multe dintre bugete sunt drastic micsorate si cand doar noutatea, creativitatea si ingeniozitatea formelor de promovare mai poate atrage atentia clientilor, partenerilor de afaceri si presei, BabyTree este ultima frontiera atinsa in lumea cadourilor. Acest cadou revolutionar a facut sa explodeze pana si cele mai inovatoare minti din aceasta industrie, iar cei implicati in afacerile de constructie si promovare a brendurilor primesc acum un ajutor valoros.

(detalii)

O noua premiera la The Money Channel: Antreprenor


Despre The Money Channel

The Money Channel este prima televiziune de business din Romania. Postul oferă informatii din toate domeniile economice, alaturi de o analiza în tip real a mediului de afaceri romanesc si international.

The Money Channel este parte a Diviziei Business Media a grupului Realitatea – Catavencu, alaturi de publicatiile Business Standard si Money Express.


(detalii)

gilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instr gilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instr

Ogilvy&Mather se afla in topul celor mai importante agentii de publicitate full service din Romania, fiind prezenta pe piata inca de la inceputurile acesteia, din 1994. In prezent, agentia ofera solutii de comunicare integrata, printr-un instrument de comunicare dezvoltat la nivel global, 360 Degree Brand Stewardship®, care sta la baza filosofiei de operare Ogilvy&Mather. Portofoliul de clienti cuprinde marci nationale si multinationale, cum sunt Kraft Foods Romania (Poiana, Milka, Africana, Smash), Unilever (Dove, Delma, Hellmann’s), IKEA, Friesland Foods (Milli), Gillette (Gillette, Braun, Duracell, OralB), Heineken Romania (Ciuc Premium, Silva), Coca-Cola Adriatic & Balkans (Cappy, Powerade), DHL, Orion, WWF, GSK. La nivel international, agentia face parte din reteaua Ogilvy&Mather Worldwide, care apartine WPP, in Romania fiind parte a grupului de comunicare Ogilvy, alaturi de celelalte agentii specializate ale acestuia.

(detalii)

Gloria lui Sapte cu Saatchi & Saatchi si Toyota Yaris Gloria lui Sapte cu Saatchi & Saatchi si Toyota Yaris
Saatchi&Saatchi este unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii full service prin departamentele sau companiile componente. Dedicati aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi&Saatchi Romania isi doreste sa fie un partener de afaceri care genereaza idei pentru a schimba lumea si pentru a crea rezultate memorabile. Printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), Heineken Romania, PSI (Love Plus), Zapp, United Way Romania, Special Olympics Romania (detalii)

Saatchi&Saatchi se muta in sediu nou

Saatchi&Saatchi este unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii specializate complete prin departamentele si companiile componente. Dedicati aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi&Saatchi Romania isi doreste sa fie un partener de afaceri care genereaza idei pentru a schimba lumea si pentru a crea rezultate memorabile. Printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), PSI (Love Plus), Zapp, United Way Romania, Special Olympics Romania.

(detalii)

Luna cadourilor alaturi de MagazinulDeCadouri Luna cadourilor alaturi de MagazinulDeCadouri
MagazinulDeCadouri.ro un magazin online cu diverse produse, atat pentru copii, cat si pentru adulti la cele mai mici preturi!.(costumatii,costume deghizari,costume Halowwen, costume Mos Craciun pentru copii, pentru adulti, cadouri funny, cadouri sexy, felicitari, articole pentru farse si multe altele) (detalii)

Cum au fost citite newsletterele in anul 2005
Un studiu realizat de White Image-Loyalty Solutions a relevat indicatorii medii inregistrati in 2005, care, folositi in mod corespunzator, pot folosi la dezvoltarea unor strategii de email marketing. Au fost evidentiati, prin intermediul acestui studiu, indicatorii importanti care pot determina succesul sau insuccesul comunicarii prin intermediul email-ului. (detalii)

Site-ul de nisa si avantajele lui Site-ul de nisa si avantajele lui
Niche = fractiune a unei populatii alcatuita din persoanele care au o anumita caracteristica, de regula mai redusa decat un segment de piata, si care pot fi atinsi prin intermediul unui singur vehicul publicitar, de regula cu o eficienta foarte mare. Teoria ca teoria, dar ce implicatie poate avea aceasta simpla definitie in procesul de planning a unei campanii de online advertising? Tocmai una din caracteristicile fundamentale ale Internetului face ca segmentele foarte inguste de consumatori, sau nisele de piata cum le mai spun marketerii, sa fie nu numai usor de gasit cu ajutorului Internetului, dar si foarte eficient de atins utilizandu-se Internet advertisingul. (detalii)

Site-ul de nisa si avantajele lui Site-ul de nisa si avantajele lui

Niche = fractiune a unei populatii alcatuita din persoanele care au o anumita caracteristica, de regula mai redusa decat un segment de piata, si care pot fi atinsi prin intermediul unui singur vehicul publicitar, de regula cu o eficienta foarte mare. Teoria ca teoria, dar ce implicatie poate avea aceasta simpla definitie in procesul de planning a unei campanii de online advertising? Tocmai una din caracteristicile fundamentale ale Internetului face ca segmentele foarte inguste de consumatori, sau nisele de piata cum le mai spun marketerii, sa fie nu numai usor de gasit cu ajutorului Internetului, dar si foarte eficient de atins utilizandu-se Internet advertisingul.

(detalii)

1 2
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy