AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Studii de caz
Numar articole:19 
1 2
 BBC Prime vă prezintă fascinanta poveste a lui Alfred Kinsey –  cel mai controversat cercetător sexolog din istorie BBC Prime vă prezintă fascinanta poveste a lui Alfred Kinsey – cel mai controversat cercetător sexolog din istorie

Naţionalitatea: Americană

Sexul: Masculin

Occupaţia: Zoolog, cercetător sexolog

Data naşterii: 23-06-1894
Locul naşterii: Hoboken, New Jersey, SUA
Data morţii: 25-08-1956

Dr. Kinsey a derulat primul sondaj ştiinţific la nivel de masă asupra comportamentului sexual uman.

Reputaţia lui Kinsey ca savant scrupulos şi dezinteresat a transformat ideea de sex – un subiect considerat încă tabu în anul 1948 – făcând acceptabile lecturile pe această temă; mai multe tiraje ale lucrării sale s-au epuizat complet. Anumiţi critici religioşi au considerat că lucrarea era imorală, dar Kinsey şi cititorii lui nu au părut afectaţi de acest aspect.

Lucrând pentru un doctorat ştiinţific la Harvard, Kinsey a ţinut cursuri de biologie şi zoologie în perioada 1916 - 1920. S-a mutat la Universitatea Indiana ca specialist în plante şi insecte, devenind profesor de zoologie în 1929 – şi autoritatea mondială în studiul viespilor galicole.

(detalii)

Viaţa şi cariera lui Frank Sinatra Viaţa şi cariera lui Frank Sinatra




În luna mai, TCM continuă să aducă în faţa telespectatorilor nume legendare din cinematografia americană. Această lună este dedicată bărbaţilor de la Hollywood, care au reuşit să fascinceze întreaga planetă cu şarmul şi talentul lor de neuitat.








Un tribut deosebit este adus artistului Frank Sinatra, cu ocazia împlinirii a 10 ani de la moartea sa, petrecută pe data de 14 mai 1998.








În luna mai, îl puteţi vedea pe Frank Sinatra în următoarele filme difuzate de TCM:








-ANCHORS AWEIGH (RIDICATI ANCORA!) (1945) – 12 mai, ora 16.00;








-TIL THE CLOUDS ROLL BY (PÂNĂ CE NORII SE RISIPESC) (1946) – 15 mai, ora 16.00








- TAKE ME OUT TO THE BALL GAME (O POVESTE CU CÂNTEC) (1949) – 13 mai, ora 16.00








- ON THE TOWN (ÎN ORAŞ )(1949) – 14 mai, ora 16.00








- TENDER TRAP, THE (CAPCANA TANDREŢII) (1955) – 16 mai, ora 16.00








-HIGH SOCIETY (ÎNALTA SOCIETATE) (1956) – 17 mai, ora 16.00








-SOME CAME RUNNING (SCRIITORUL, CARTOFORUL ŞI PROSTITUATA) (1958) – 18 mai, ora 19.30








-NEVER SO FEW (COMPANIA BURMA) (1959) – 18 mai, ora 16.00

























(detalii)

Femeile prefera o poveste eleganta decat un banc bun Femeile prefera o poveste eleganta decat un banc bun

Majoritatea femeilor prefera poveştile inspirate din viaţa reala, spuse într-un mod amuzant şi interesant, glumelor indraznete, potrivit unui studiu calitativ asupra femeilor si a umorului. facut public de JWT Worldwide, cea mai mare agentie in Statele Unite si a patra cea mai mare din lume.

Studiul, bazat pe o serie de interviuri realizate în prima jumatate a anului 2005 cu experţi şi oameni obişnuiţi din toata lumea cerceteaza adevarurile şi beneficiile comediilor pentru femei care aduc la un loc toatel elementele distinctive ale umorului feminin. Cercetând ce le face pe femei sa râda, JWT ţinteşte sa dezvolte abordari amuzante, mai bune şi mai creative pentru piaţa ai carei consumatori sunt femeile.

(detalii)

Romanii sunt receptivi la mesajele promotionale de pe telefonul mobil Romanii sunt receptivi la mesajele promotionale de pe telefonul mobil
Graffiti BBDO in parteneriat cu Mercury Research a realizat un studiu de piata care a avut ca obiect comportamentul romanilor in legatura cu telefonia mobila. Esantionul a fost format din abonati ai retelelor de telefonie mobila Orange si Connex si a fost impartit in doua grupe de varta 15-20 de ani si 30-35 de ani.
Studiul a relevat faptul ca in medie un procent de 71% dintre romanii chestionati sunt deschisi la receptionarea mesajelor promotionale primite prin intermediul telefonului mobil. Situatia este putin diferita in cazul grupei de varsta 15-20 de ani unde procentul creste la 75%. (detalii)

Ce se intampla in publicitatea globala? Ce se intampla in publicitatea globala?

Pentru prima data dupa anul 2000, piata globala de publicitate creste in acelasi ritm cu PIB-ul. Insa, care dintre cele mai importante piete de publicitate evolueaza cel mai rapid? Lipsa jocurilor olimpice, a alegerilor electorale din America sau a campionatelor europene de fotbal arata ca cresterea pietei globale de publicitate nu va mai fi in acest an la fel de impresionanta ca in 2004. Trendul ascendent de anul trecut, tradus prin cresterea pietei de profil in raport cu PIB-ul global pentru prima data din 2000 incoace, nu este ceva intâmplator.

(detalii)

Ce stim despre filmul de desene animate Ferma Animalelor. Ce stim despre filmul de desene animate Ferma Animalelor.
Stim deja ca filmul de desene animate Ferma Animalelor, avand la baza alegoria de factura anti-sovietica scrisa de George Orwell, a fost autorizata si finantata de catre C.I.A. Astfel se explica finalul vesel si optimist de film englezesc – baietii rai de la ferma (a se citi: comunistii) sunt infranti. Londra, anul 1945. In editorialul Evening Standard Graham Greene face recenzia romanului satiric al lui George Orwell, Ferma Animalelor, recent publicat. El sugereaza ca “basmul”, asa cum autorul si l-a autointitulat, ar putea sta foarte bine la baza unui film de desene animate. (detalii)

Care este brandul cu cel mai bun advertising? Care este brandul cu cel mai bun advertising?
Honda avea o reputatie putin cam trista. In termeni de inginerie, masinile erau bine pozitionate impreuna cu modelele germane, dar in termeni de imagine, Honda era linistita, neaventuroasa si cam plictisitoare. In sondaje, un sfert din cei chestionati au declarat ca nici nu ar visa ca urmatoarea lor masina sa fie o Honda. (detalii)

White Image sprijina rezolvarea problemei nr. 1 in email marketing White Image sprijina rezolvarea problemei nr. 1 in email marketing
Livrarea newsletterelor in inbox este acceptata ca fiind problema numarul 1 in domeniul email marketingului. Este de acum prea bine cunoscut faptul ca email marketingul este un domeniu in continua schimbare si este esential sa stii cum trebuie tratat fiecare email intre momentul in care apesi butonul send si momentul in care emailurile ajung la destinatar, cand poti constata ca acestea nu au ajuns asa cum ti-ai dorit, in inbox. (detalii)

Gorgeous Enterprises primeste voturile cititorilor Creative Review Gorgeous Enterprises primeste voturile cititorilor Creative Review
Inca o data cititorii Creative Review au votat Gorgeous Enterprises ca cea mai buna casa de productie din 2004. Surpriza nu a fost foarte mare avand in vedere rezultatele de la Gunn Report 2004: Gorgeous a fost cea mai premiata companie de productie din lume in ultimii 5 ani. Numai in ultimele 12 luni, spotul Mountain al lui Frank Budgen pentru PlayStation a luat Grand Prix la Cannes si Aur la Creative Circle, BTAA si Clio. Nu a fost numai anul lui Budgen, totusi; spotul Sense al lui Peter Thwaites pentru Honda a luat premii peste hotare, la fel ca si Kicking It al co-fondatorului Chris Palmer, iar recentul si extravagantul Can Fu Bunraku pentru Pepsi al lui Tom Carty va fi un mare competitor anul viitor. Pana in Aprilie 2005, Gorgeous si-a propus sa se mute in noul birou Gorgeous House din Soho. Daca ultimii 7 ani nu pot fi ignorati usor, echipa, impreuna cu noii recruti, Ben Seresin si Vince Squibb, vor evolua in noua lor casa. (detalii)

Dacia, Arctic si BCR se mentin in topul marcilor romanesti Dacia, Arctic si BCR se mentin in topul marcilor romanesti
Dacia se mentine drept cel mai cunoscut brand romanesc, cu o cota de recunoastere spontana de 45,1% in 2005, asa cum reiese din cercetarea “High Impact Brands 2005” realizata de compania de cercetare de piata Synovate impreuna cu revista Biz. Pentru al treilea an consecutiv, revista Biz si compania de cercetare de piata Synovate au realizat „Topul marcilor romanesti” - cel mai inedit clasament dedicat brandurilor de pe piata romaneasca, pentru a le identifica pe cele care se bucura de cel mai mare impact si de o notorietate ridicata in randul consumatorilor. (detalii)

1 2
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy