AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Editorial
Numar articole:37 
1 2 3 4
Que tal la publicidad de España
Revin cu mintea limpede dupa o saptamana de concediu pe taramuri latine. Spiritul critic publicitar, insa, nu are concediu niciodata, motiv pentru care mi-a fost imposibil sa nu acord atentie publicitatii spaniole. Caci da, despre asta veti citi in cele de urmeaza. Spania, cu a sa Barcelona spectaculoasa, este ca o injectie cu serotonina. Fiecare pas facut in Barcelona te poate transforma intr-un chinez isteric, dornic sa imortalizeze cu camera foto clipele petrecute acolo. Clipe care nu au cum sa fie altfel decat unice. Larma gazduita de celebrul bulevard Las Ramblas, Parcul Guell cu a sa banca interminabila si ale sale 100 de coloane, amprenta lui Gaudi lasata pe nenumarate constructii, marea si muntele la un loc, ospitalitatea localnicilor, deliciul unei paella… mmmmm. Inainte ca Pacificul sa-si reverse apele in cavitatea mea bucala, haideti sa va povestesc cate ceva despre publicitatea din Spania, dupa cum am promis la inceput. (detalii)

Lupta cu cliseele
Voi comite un prim cliseu: acela de a vorbi despre clisee. Ciudat, dar adevarat. Intentia sau dorinta de a evita cliseele este ea insasi un cliseu. Agree with me? Cu totii vrem sa fim “altfel”, fie ca ne referim la stilul de imbracaminte sau la modul de a manca margarina. Si pana la urma, traim dupa anumite standarde. Oricum am da-o, ne-ar fi destul de dificil sa fim originali de la un capat la altul. S-ar putea sa fie chiar trist si cu un scop a carui importanta n-ar merita sacrificiul de a fi “diferit”. (detalii)

Publicitatea si perceptiile ei
Inainte sa ma angajez in publicitate, am cercetat un pic terenul, manata fiind de curiozitate. Traininguri, workshop-uri, conferinte, concursuri, carti… traseul oricarei tinerei sperante, publicitar in devenire. Tin minte ca prima carte pe care am citit-o a fost “99.000 lei”. Big mistake, as zice, pentru un tanar incepator in ale advertisingului. Eu cel putin cazusem rau pe ganduri. Nu stiam daca vroiam sau nu cu adevarat sa fac asta. Lumea publicitatii din perspectiva autorului acelei carti se rezuma la bani multi castigati, droguri, prostituate, clienti imbecili si creativi neintelesi. (detalii)

Who’s afraid of the big bad D.M?
Presupun ca ati fost pusi macar o data fata in fata cu un DM. Direct mailing, direct marketing, altfel spus comunicarea directa cu consumatorul. Nu stiu cum reactionati voi de obicei, dar eu rareori ii acord unei scrisori venite din partea firmei X o sansa de citire. Si nu e din rautate, ci din lipsa de interes. Poate ca nu reusesc sa-mi atraga atentia suficient de mult. De fapt, e consumatorul de invinuit ca arunca acea scrisoare instantaneu? Cred ca problema vine mai degraba din partea “creatorilor”, decat a consumatorului. E ca advertisingul clasic… daca targetul tau nu iti intelege reclama inseamna ca pe undeva a existat o scursura in comunicarea mesajului. Daca advertisingul clasic isi doreste crearea sau accentuarea unei nevoi in mintea consumatorului, direct marketingul urmareste trecerea la actiune a oamenilor, care rareori are loc. (detalii)

Rising Romania
Nu am facut niciodata parte din grupul mioritic dornic sa esueze pe taramuri unde cainii au coada de aur si din copaci cad constant mere de aur. Mi-a trecut poate si asta prin minte, intr-un moment prematur al existentei mele. De ceva ani incoace insa, m-am resemnat cu nationalitatea mea. Si pana la urma, care e problema in a fii roman? (detalii)

Product placement everywhere
Iata-ma si in postura de gladiatoare contemporana. Noaptea de sambata am pasit curajoasa in Arenele Romane din capitala, urmand sa infrunt cele cateva ore de housereala, insotite de coate pastilate si calcari necontrolate pe membrele inferioare. Trecem peste… Incercand sa savurez atmosfera electrizanta, privirea mi-a fost rapita involuntar de cele doua panouri care margineau scena. Contrastul izbitor dintre prestatia energizanta a dj-ului si imaginile ce-l incadrau m-au facut sa ma simt de parca ma uitam la un televizor cu functie PIP. (detalii)

Creativitatea. Nativa sau dobandita? Creativitatea. Nativa sau dobandita?
Nu ma uit la televizor. Ok…mint. De fapt ma uit doar dimineata cand servesc televizorul pe post de garnitura la micul dejun. Saptamana trecuta s-a facut sa dau de o emisiune matinala cu un topic interesant, care mi-a rapit campul vizual pentru cateva minute bune. Era vorba de “idea de a genera idei” sau, mai bine zis, cum sa faci sa ai idei multe si bune. O fi pe bune? Nu stiu. Cert este ca in ultimul timp aparatul meu auditiv a fost invadat de promovarea diverselor materiale cu iz cosmopolitan, de gen “How to be creative”. “Masina de idei”, “Creativitatea. Curs rapid”, “Gandire laterala” si “Metoda celor sase palarii” sunt doar cateva din “manualele de creativitate” pe care piata romaneasca le gazduieste. (detalii)

Un brand cu 43 000 de sustinatori Un brand cu 43 000 de sustinatori
Traim inconjurati de branduri. Fie ca vrem sau nu sa constientizam asta, viata noastra este ca un puzzle compusa din mii de branduri. Ne hidratam cu Dorna, comunicam cu Nokia, mancam de la Pizza Hut, ne uitam la HBO, ne spalam cu produse de la Body Shop, cumparam haine de la Stefanel, Adidas, Zara etc. Ma uitam cu groaza saptamana trecuta la abundenta de branduri din oras, fiecare luptandu-se pentru o vizibilitate cat mai mare, care are ca scop final mult ravnitul "loc in mintea consumatorului". Locul in mintea mea a fost ocupat luna aceasta de muzica, mai precis de ceea ce se zvonea a fi “concertul anului”. Depeche Mode rings a bell? (detalii)

Life Style
Iarna asta se poartă shoppingul. Numai iarna? Nu cred. Mă gândesc la un suflu care să admită teoria că ceea ce se produce se şi vinde. Limitele între care ne zbatem sunt paşi de imagine pentru care trăim. Ca stare de fapt accept că mixul de marketing e un protocol atemporal încheiat. Ca acesoriu de viaţa îmi aleg nonconformismul împins până la refuz.
Capricioasă din fire, greu îmi găsesc echilibrul de consumator pe rafturile magazinelor cu sau făra potenţial. Comportamentul meu de consumator refuză să creadă că traning-ul prin mall-uri este doar un cadru general. Îţi trebuie un ochi format, gusturi, experienţă ca să nu dai greş şi să nu fii judecat în societate. (detalii)

Un target anost Un target anost
Ieri mi-am deschis toate canalele media ca să pot interacţiona cu tot ceea ce înseamnă noutate. Suverană pe telecomandă decid să par interesată de ceea ce se întâmplă dintr-un pur motiv social. Păcatul de a fi public se materializează prin incapacitatea noastră de a conferi valoare informaţiilor primite. Şi datorita mie, receptorului care nu se implică, schema lui Shannon şi Weaver nu poate fi aplicată. Trebuie să recunosc că între sacralitate şi discriminare nu există decât un singur pas, nedigerabil. (detalii)

1 2 3 4
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy