AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Points and medals Cinemagia
TV SAMSUNG 40H6400 DETAILED REVIEW AND PRICE
Displaying credits in TV commercials
High Definition & Digital Transition
Advertising events on Server section
Conjunctivitis spreads across Ambergris Caye
ONKYO TX-NR905
What About A National ID System?
satellite television viewing.
Television Advertising .

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Editorial
Numar articole:37 
1 2 3 4
Golden Boom... Golden Boom...
Ne-am fi gândit vreodată că porcuşorul simpatic, de care cu toţii ne-am îndrăgostit ne-ar putea aduce Golden Watch-ul !?! Cine şi-ar fi imaginat că la cea de a – XII - a ediţie a Golden Drum-ului, „ Made in Romania” a dat clasă multora dintre cei 95 de participanţi. Spotul creat de către McCann Erickson pentru MTV Romania a demonstrat că industria publicităţii din ţara noastră este una constructivă şi conştienta. Chiar dacă in anii precedenţi s-au adus premii importante, anul acesta creaţia lui Adrian Botan a „spart piaţa” cu porcuşorul petrecăreţ. Plină de vitalitate, campania este o inovaţie ce respira atât tradiţionalism cât şi modernism. (detalii)

Dragoste la prima difuzare Dragoste la prima difuzare
Vrei sa creezi marci de succes. De care consumatorii sa se indragosteasca din prima si pe care sa le adore. Atit de mult incit n-ar vrea sa traiasca o nici macar o zi fara ele. Mai mult, ai vrea sa le iubeasca pe viata, la bine si la rau.
Te-ai intrebat cum sa faci asta si ai gasit raspunsuri in multe alte locuri. Uneori se intimpla sa stii toate raspunsurile (aproape toate). Daca te-ai indragostit vreodata, gindeste-te la ce simteai atunci si ai putea sa cazi din nou in capcana iubirii, de asta data pentru un brand (sau o marca, cum preferi). (detalii)

Grey EMEA castigatoarea Euro Effie 2005 Grey EMEA castigatoarea Euro Effie 2005
Gala premiilor Euro Effie din acest an a desemnat castigatoare 20 de campanii publicitare. Grey EMEA a fost cel mai evident castigator al categoriei “Cea mai buna retea de publicitate a anului 2005” cu sapte premii castigate la patru categorii diferite: FMCG Household, Toiletries&Beauty, Automotive si Luxury&Fashion. (detalii)

Suntem nimic fara tine !.... Suntem nimic fara tine !....
La inceputul secolului trecut cand Gottield Daimler a realizat primele autovehicule pe benzina a chemat cei mai renumiti profesori pentru a-i ruga sa faca o previziune legata de numarul de autovehicule care vor fi pe glob peste 100 de ani. Dupa cateva luni asidue de munca in care acestia au analizat toti factorii de influenta i-au prezentat lui Daimler previziunile lor, iar rezultatul ar putea sa te mire: 1.000.000 de autovehicule. (detalii)

Generatia urmatoare de branduri globale Generatia urmatoare de branduri globale
Yahoo!, Nokia si Samsung au venit de nicaieri si au cucerit lumea. De unde va veni insa noul val de branduri globale? Andy Milligan intrezareste câteva potentiale staruri ale viitorului. (detalii)

Walter Lurzer in sectorul Relatiilor  Publice Walter Lurzer in sectorul Relatiilor Publice
Intr-o editie v-am explicat de ce as prefera, in cazul in care ma voi reincarna, sa-mi desfasor activitatea in sectorul Relatiilor Publice (PR) decat in domeniul publicitatii. Am prezentat doua exemple graitoare pentru importanta PR. Sa recapitulam. (detalii)

Ce spun specialistii despre spotul tv pentru Ad’Or 2005 Ce spun specialistii despre spotul tv pentru Ad’Or 2005
După ce Mercury Promotions a realizat campania ATL de promovare a festivalului de publicitate Ad’Or de anul acesta, au început şi comentariile pozitive. Campania „Creativitatea la români” include spotul tv „Săpânţa”, spot radio, machete pentru presa scrisă şi bannere pe internet. Spotul tv este difuzat pe majoritatea posturilor naţionale de televiziune incepând cu data de 16 mai. Echipa Mercury Promotions a filmat în perioada 26-29 aprilie în cimitirul vesel din Săpânţa cu ajutorul casei de producţie Forward International din Cehia. (detalii)

SPOTCLUB - eveniment saptamanal SPOTCLUB - eveniment saptamanal
Pentru cei care nu au fost la ultima editie a SpotClub din 23 mai organizata de Rospotline sau pentru cei care nu au ajuns pana acum la o astfel de seara, s-au vizionat spoturile Shots 88, comentate de Andi Moisescu impreuna cu cei prezenti. Discutiile au decurs firesc in cadrul intim din Biblioteca si au cuprins subiecte ca disponibilitatea materialelor de print din Romania, profesionalismul client-service-ului din tipografiile romanesti si cum poate ajuta acesta un creativ sa isi vada ideea realizata cat mai bine, si despre ApropoTV. (detalii)

Cea de-a doua zi de conferinte de la Gala Societatii Civile Cea de-a doua zi de conferinte de la Gala Societatii Civile

A doua zi de conferinte din cadrul evenimentelor de la Gala Societatii Civile a abordat doua teme “sensibile” care tin de proiectele sociale: relatia dintre sectorul neguvernamental si mass-media, si obstacolele in privinta atragerii de finantari. Prima conferinta “Societatea Civila si Mass Media” a fost oferita de ApaNova Bucuresti si i-a adus in fata publicului pe: Ovidiu Miculescu (Europa FM), Alexandru Lazescu (Mix FM), Ioana Lupea (Cotidianul) si Victor Roncea (Ziua). Discutia a fost moderata de Liviu Mihaiu (Academia Catavencu).

(detalii)

Prima zi de conferinte la Gala Societatii Civile Prima zi de conferinte la Gala Societatii Civile
Prima conferinta a fost oferita de Carparcement si a avut tema “Responsabilitatea sociala a companiilor – premisa pentru parteneriatul intre societatea civila si sectorul de afaceri”. Moderatoarea discutiei a fost Crenguta Rosu (DC Communication), panelul fiind completat de Corina Gonteanu (Open Society Foundation), Gilda Lazar (JTI), Bogdan Arnautu (Carpatcement), Corina Vasile (Raiffeisen Bank) si Anca Harasim (AmCham). Mona Musca, Ministrul Culturii si Culturii si Cultelor a participat la conferinta in calitate de invitat special. (detalii)

1 2 3 4
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy