AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Editorial
Numar articole:37 
1 2 3 4
Elementele esentiale in construirea unei relatii Elementele esentiale in construirea unei relatii
Este in plina voga termenul de CRM si exista si la noi ca pretutindeni o multime de companii care vand astfel de „aplicatii”, astfel de softwer minune. Ce este distorsionat si este probabil „utopia” care se doreste a se crede si anume ca instalarea unui astfel de soft va rezolva problema relatiei cu clientii. Exista o serie de erori care au determinat ca multi sa considere ca CRM-ul a dat gres. (detalii)

Care este cel mai potrivit moment pentru trimiterea de newslettere? Care este cel mai potrivit moment pentru trimiterea de newslettere?
Poate cea mai frecventa intrebare in e-mail marketing este: Cand este cel mai bine sa trimitem newsletterul nostru? Un raspuns scurt - marti sau joi dimineata sunt in general cele mai potrivite momente. Raspunsul lung este mult mai complicat, si, ca marea majoritate a intrebarilor legate de e-mail marketing, depinde de numeroase variabile si de fiecare situatie in parte. (detalii)

Fidelizarea vanzatorilor Fidelizarea vanzatorilor
Sub acest titlu, Jurnalul National a publicat un articol interesant despre actiunile intreprinse de Goodyear si Open Public Services in cadrul unui amplu program de marketing direct. (detalii)

Eficienta actiunilor de loializare se masoara si in recomandari Eficienta actiunilor de loializare se masoara si in recomandari
Daca te-ai gandit sa preiei sau sa adaptezi un text folosit in marketingul direct traditional si sa-l folosesti pentru e-mail marketing trebuie sa tii cont ca acesta trebuie sa se adreseze unei singure persoane, trebuie sa fie in asemenea mod conceput incat sa o determine pe aceasta sa actioneze si nimic mai mult. Cinstit vorbind, si la noi, in Romania, un e-mail poate aduce mai multe rezultate decat marketingul direct prin posta si aceasta o confirma si studiile Direct Marketing Association. (detalii)

Vrei tinerii de partea ta? Vrei tinerii de partea ta?
?Class? reprezinta o noua abordare a pietei tinerilor din Rom?a prin programe creative pe care NET Marketing le pune la dispozitia partenerilor sai. Desi exista o tendinta descrescatoare - ??reaga lume - ?privinta numarului de copii pe familie, se pare ca acestia au tot mai multi bani disponibili pentru cheltuieli. (detalii)

Brand Awareness vs. Marketing Awareness Brand Awareness vs. Marketing Awareness
De curand s-a lansat "Noul ghid de identitate Wolff Olins" - tradus in romana de Stefan Liute de la Grapefruit Design. (detalii)

Internetul revine in forta! Internetul revine in forta!
Toamna este un anotimp cetos. Desigur, piata promovarii nu s-a imbunatatit pe masura asteptarilor noastre acum inainte de sarbatori. Insa o veste buna: Internetul revine in forta pe scena publicitatii. (detalii)

1 2 3 4
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy