AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Studii de caz
Numar articole:19 
1 2
Topul brandurilor cu cel  mai mare impact Topul brandurilor cu cel mai mare impact
Anul acesta Ariel este brandul cu cel mai mare impact in Romania, dupa doi ani in care pozitia de lider a apartinut Coca Cola, releva studiul “High Impact Brands” realizat de revista de afaceri Biz si compania de cercetare Synovate. (detalii)

LOWE condamnă “CONDAMNAREA FĂRĂ JUDECATĂ” LOWE condamnă “CONDAMNAREA FĂRĂ JUDECATĂ”

86,8 % din populaţia urbană a României a văzut în medie de 11 ori campania „Discriminarea ucide vise”, semnată Lowe şi derulată cu ajutorul Initiative. Efortul agenţiilor Lowe şi Initiative pentru crearea, respectiv difuzarea campaniei sociale „Discriminarea ucide vise” continuă în perioada februarie – iulie, când se desfăşoară a doua etapă de comunicare. Iniţiată de Unicef, Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Protecţia Copilului şi Centrul romilor pentru politici publice Aven Amentza, campania „Discriminarea ucide vise” este un semnal de alarmă asupra consecinţelor negative pe care le are fenomenul excluderii sociale a copiilor romi.

(detalii)

Yama - Istoria unui succes Yama - Istoria unui succes
Credem ca in spatele oricarei marci de succes se afla o intreaga istorie … Performanta unei firme, pozitionarea ei pe o piata, nu sunt intamplatoare… au la baza valorile si principiile celor care au indraznit sa incerce… dar mai ales a consecventei aplicarii lor… sunt rezultatul unui efort de constructie constant si consistent in acelasi timp, in care viziunea, determinarea, pregatirea profesionala, talentul, sunt doar cateva ingrediente indispensabile succesului real, concret, obiectiv. (detalii)

In colaborare cu Kinecto, Bancpost a lansat newsletter-ul lunar @bancpost In colaborare cu Kinecto, Bancpost a lansat newsletter-ul lunar @bancpost
Bancpost a fost infiintata la 1 iulie 1991 si are in prezent un numar de 2,7 milioane de clienti, care au deschise peste 3 milioane de conturi. Fiind una dintre cele mai performante banci românesti, dotata cu un sistem informatic integrat, Bancpost deserveste in timp real o structura diversificata de clientela, prin cele 151 de unitati amplasate in toate judetele tarii. (detalii)

O agentie de publicitate poate pierde cu proprii angajati, peste o jumatate de miliard de lei O agentie de publicitate poate pierde cu proprii angajati, peste o jumatate de miliard de lei
Prin reducerea absenteismului din motive medicale companiile au de castigat prin scaderea costurilor platite pe concedii medicale. (detalii)

vladimirID face branding pentru TeamBridge vladimirID face branding pentru TeamBridge
Conceputa ca o alternativa pe piata serviciilor de training si consultanta organizationala în domeniul optimizarii activitatii profesionale, compania TeamBridge isi propune sa ofere solutii mai putin “clasice” si perfect adaptate la nevoile si cerintele specifice clientilor sai. Formata din profesionisti cu experienta in analiza, diagnoza si optimizarea resurselor umane, noua firma de consultanta are in centrul identitatii sale conceptul de Play and work, care reprezinta esenta tehnicilor de training si optimizare cu care lucreaza. (detalii)

Saptamana trecuta reclamele romanesti au fost printre cele mai vizionate pe AdForum.com Saptamana trecuta reclamele romanesti au fost printre cele mai vizionate pe AdForum.com
Urmatoarea lista prezinta cele mai vizionate reclame pe plan mondial pe AdForum.com intre 6-12 septembrie, 2004. In total, mai mult de 67,682 de reclame si spoturi au fost viziualizate in aceasta saptamana. Iata mai jos lista reclamelor care au fost vizionate de specialistii de marketing pentru inspiratie. (detalii)

MTV PIMP MY RIDE spulbera concurenta MTV PIMP MY RIDE spulbera concurenta
(detalii)

Cele mai cunoscute branduri romanesti Cele mai cunoscute branduri romanesti
Dacia este cel mai cunoscut brand romanesc, cu o cota de recunoastere spontana de 68% (respondentii au mentionat Dacia ca prima mentiune sau una dintre primele mentiuni), reiese din cercetarea realizata de compania Synovate la cererea revistei Biz. (detalii)

1 2
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy