AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Blue Sky and recording issue?
Returning to Ham Radio
Add Blue Sky link on horizontal menu bar
The Help needed requests
How to configure LAN Port as WAN on OpenWRT?
Who makes the best Wifi extender?
How to configure 3CX soft phone on router?
What can I do to boost my existing Wi-Fi network signal?
When is the last time you touched The Division?
What game do you have the most hours on?

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Interviuri
Numar articole:61 
1 2 3 4 5 6 7
Razvan Matasel participa in juriul Euro Effie 2006 Razvan Matasel participa in juriul Euro Effie 2006
Razvan Matasel este Strategic&Research Planning Director la Leo Burnett Romania. Anul acesta Razvan Matasel va face parte din juriul festivalului Euro Effie, cel mai prestigios festival european care premiaza eficienta in comunicarea comerciala a acelor campanii care au functionat in cel putin doua tari europene. Pentru Razvan Matasel aceasta este prima participare ca membru al unui juriu. (detalii)

Spuneti-ne mai multe, MR. NAUMOVICI! Spuneti-ne mai multe, MR. NAUMOVICI!
30 de minute cu Bogdan Naumovici, Director de Creatie Est- European la Leo Burnett
Saptamana trecuta l-am vizitat pentru un interviu pe Dl. Naumovici, Director de Creatie si partener la Leo Burnett inainte de Ad'Or, cel mai imprtant festival de publicitate din Romania.
Ne-a dat informatii despre strategia agentiei in ceea ce priveste festivalul din acest an si despre idea de a gasi persoana potrivita pentru aceasta industrie. (detalii)

Mihnea Gheorghiu despre participarea in finala Clio Young Creatives Mihnea Gheorghiu despre participarea in finala Clio Young Creatives
Mihnea Gheorghiu este Junior Copywriter la Leo Burnett Romania. Anul acesta el a reusit sa ajunga printre cei 11 finalisti ai programului “Future Gold: Young Creatives”, desfasurat sub egida Clio Awards. Mihnea Gheorghiu este singurul finalist roman la acest festival care se va desfasura in perioada 13-16 mai la Miami. Mihnea Gheorghiu ne vorbeste despre succesul obtinut la varsta de numai 20 de ani. (detalii)

Radu Florescu despre Ad'Or Radu Florescu despre Ad'Or
Dupa cum stiti, organizarea tuturor festivalurilor din ultimii cinci ani a fost realizata prin voluntariatul membrilor RAA. RAA nu are personal angajat permanent si a devenit destul de complicat sa organizeze in continuare festivalul pentru ca aceasta actiune necesita timp si efort. Comitetul a considerat ca evenimentul a atins o maturitate care permite sa fie lasat pe mainile unei echipe dedicate organizarii acestuia. Credem ca o echipa care se va ocupa full time de organizare va asigura un plus de succes evenimentului. (detalii)

Trebuie sa te pui in pericol Trebuie sa te pui in pericol
Cand vine vorba de publicitate creative, trebuie sa aminrim ca a fost nevoie de un Belgian sa readuca Franta pe harta internationala. De cand Erik Vervroegen a preluat conducerea departamentului de creatie la TBWA\Paris, acum patru ani, nu numai ca au castigat multi Lei la Cannes, dar au si castigat de doua ori premiul Print Grand Prix (pentru reclama Play Station 2 “Rebirth”, acum doi ani si pentru campania EMI in anul 2005) si au fost numiti ca cea mai “Agentia anului” trei ani la rand. Michael Weinzettl a vorbit cu Erik despre cariera lui mutinetionala de director artistic si de creatie, si despre succesul de care se bucura TBWA\Paris de la venirea lui. (detalii)

Manuela Necula in fruntea juriului premiilor EFFIE Manuela Necula in fruntea juriului premiilor EFFIE
Gala premiilor EFFIE Romania, editia a 3-a, va avea loc sambata 25 martie la Hotel Marriott. “Effective advertising is advertising that sells,
advertising that builds market share “ spune sloganul acestui festival..Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania este presedintele juriului EFFIE din acest an si ne explica care este rolul si importanta acestor premii in Romania. (detalii)

Reclamele bune, cum ar fi arta, se nasc din haos Reclamele bune, cum ar fi arta, se nasc din haos
Una dintre cei mai renumiti copywriteri ai tuturor timpurilor, Barbara Nokes este succesoarea lui Bill Bernbach (pe care l-a cunoscut in perioada petrecuta la DDB Londra). Cu asa o lista lunga de reusite, numele ei reprezinta multe dintre lucrarile care au contribuit la renumele Marei Britanii in domeniul publicitar in anii 80 si 90. Ea a creat campanii clasice pentru marci ca, Vokswagen, Levi’s, Audi si Pernod (ca sa amintim doar cateva dintre acestea), a fost partener fondator si Director de Creatie in primii zece ani ai carierei sale la Bartle Bogle Hegarty, mai tarziu a devenit Director Executiv la CME.KHBB, Londra si Director International de Creatie la Grey, Paris. Acum nu mai lucreaza pentru nici o agentie de publicitate, dar e consultant de publicitate pentru clienti din toata Europa si se ocupa si cu scrierea de scenarii. Michael Weinzettl a cunoscut-o pe incantatoarea doamna Nokes la Groucho Club in Londra pentru a discuta despre cateva dintre campanile pe care ea le-a creat de-a lungul careirei sale. (detalii)

David Lubars despre castigarea unui Titanium Lion David Lubars despre castigarea unui Titanium Lion
David Lubars este Chairman si Chief Creative Ofiicer BBDO America de Nord. Si-a inceput cariera in 1981 si de atunci a castigat cele mai prestigioase premii din industrie din intreaga lume: un Grand Prix la Cannes, Grand Clio, Grand Andy, Best of Show One Show, Best of Show Radio Mercury, Gold Effie, British D&AD, Communications Arts si premiul Emmy de trei ori pentru Best TV Commercial in America. David Lubars a castigat primul Titanium Lion acordat la Cannes. Inainte de a se alatura echipei de la BBDO America de Nord, David Lubars a fost presedinte al agentiei Fallon Worldwide si Executive Creative Director pentru Fallon America de Nord. Despre premiul Titanium, David Lubars spune ca acesta rasplateste "monster ideas". (detalii)

Erik M. Anderson despre Brandactivity Erik M. Anderson despre Brandactivity
In perioada 10-11 noiembrie se va desfasura evenimentul numit Brandactivity la Camera de Comert si Industrie a Romaniei. Evenimentul, desfasurat pe o periaoada de doua zile va cuprinde sesiuni teoretice de implementare a brandului, workshop-uri practice si studii de caz. Moderatorul acestui eveniment este Erik M. Anderson, former Brand Strategy Consultant, Accenture (New York) care ne ofera mai multe amanunte despre desfasurarea Brandactivity. (detalii)

Leo Burnett&Target SA Agentia Anului la Golden Drum Leo Burnett&Target SA Agentia Anului la Golden Drum
Am reusit incet-incet. Am intrat in top pe locul noua acum trei ani, pe locul doi anul trecut si pe primul loc anul acesta. Pas cu pas, crezand ca putem. Cred ca din vreo 400 de agentii care vin la Golden Drum, 350 vin sperand doar la o nominalizare. Eu cred ca erau acolo cel mult cinci agentii care isi imaginau ca pot castiga, printre care McCann din Romania si Mark BBDO din Cehia. Pana la urma, nu pare o concurenta atat de mare la Marele Premiu. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy