AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Blue Sky and recording issue?
Returning to Ham Radio
Add Blue Sky link on horizontal menu bar
The Help needed requests
How to configure LAN Port as WAN on OpenWRT?
Who makes the best Wifi extender?
How to configure 3CX soft phone on router?
What can I do to boost my existing Wi-Fi network signal?
When is the last time you touched The Division?
What game do you have the most hours on?

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Interviuri
Numar articole:61 
1 2 3 4 5 6 7
Interviu cu Lucian Georgescu - GAV Interviu cu Lucian Georgescu - GAV
Diana Sinca (Rospotline): Ai fost Creative Director Graffiti BBDO. Ai plecat. De ce?
Lucian Georgescu (GAV) : De ce nu? (detalii)

Un mic chit-chat cu Andi Moisescu Un mic chit-chat cu Andi Moisescu
Am intrat in lumea media in 1990. Eram elev in clasa a 11-a la INFORMATICA, n-aveam un leu in buzunar si vroiam la mare. Eram DJ la toate petrecerile, cantam la chitara pe la serbari, dar, in afara de popularitate, nu castigam nimic. Asa ca m-am hotarat. Am inceput sa vand saptamanalul EXPRES la metrou in Piata Romana, impreuna cu colegul Cristi Boureanu, astazi vicepresedintele PNL. Cum stateam noi in asteptarea unui nou lot de potentiali clienti, ce-mi aud urechile la aparatul de radio unde canta proaspatul FUN RADIO? Anunt pentru un concurs de DJ. M-am dus doua zile mai tarziu. Am fost initial 60 de pretendenti. Am reusit doi. Unul s-a lasat de meserie dupa doi ani. Eu sunt celalalt, caruia si astazi ii mai e dor de radio. In fine.. (detalii)

Trebuie sa vina din interior Trebuie sa vina din interior
Nadav Kander se numara printre cei mai buni fotografi de pe site-ul www.luerzers-archive.com (ceea ce inseamna ca nici unui alt fotograf nu i s-au publicat mai des fotografiile decat lui), si a beneficiat de aceasta onoare timp de mai multi ani.. de fapt campaniile lui Nadav Kander au aparut in revista inca din anul 1986 – inca din anii tineretii. Michael Weinzettl s-a dus la Londra ca sa vorbeasca cu primul lui fotograf despre lunga si uimitoarea lui cariera – si despre parerea lui despre fotografie. (detalii)

Andrew Fisher lucreaza pentru Saatchi & Saatchi de peste 10 ani Andrew Fisher lucreaza pentru Saatchi & Saatchi de peste 10 ani
In Romania este prezent unul dintre cei mai apreciati copywriteri ai momentului, Andrew Fisher. Andrew face parte de peste 10 ani din echipa Saatchi & Saatchi Londra si s-a alaturat echipei Saatchi Romania pentru o perioada mai lunga, ca creative coach. Este unul dintre cei care au lucrat/supervizat cea mai mare parte a echipelor de creativi din Londra, detine o experienta impresionanta si un portofoliu larg de clienti. A lucrat pentru conturi precum Cadbury Schweppes, Puma, Toyota, Carlsberg Tetley, British Airways, British Telecom,The British Army si multi altii. (detalii)

Johan Kramer, cofondatorul agentiei KesselsKramer se dezvaluie Johan Kramer, cofondatorul agentiei KesselsKramer se dezvaluie
Johan Kramer, cofondatorul agentiei KesselsKramer nu are nevoie de prezentare, agentia care ii poarta numele fiind una dintre acelea care au avut cea mai mare influenta in acest domeniu in ultimii 10 ani. Intradevar, KesselsKramer are un stil vizual si conceptual care a urnit un mare numar de imitatori. Recent, Johan Kramer sa se detaseze de agentie si sa se devoteze in intregime muncii regizorale, domeniu in care exceleaza deja de o perioada pe langa conducerea agentiei KesselsKramer (perioada in care a devenit si copywriter-ul numarul unu in topul Lurzer’s Archive). Sansa ideala pentru Michael Weinzettl in a-l ruga pe Johan Kramer sa priveasca inapoi si sa analizeze anii petrecuti in domeniul promovarii si sa isi impartaseasca viziunea asupra globalizarii, circuitelor de premii si asupra viitorului agentiei. (detalii)

Panourile Street Shield, o publicitate agresiva! Panourile Street Shield, o publicitate agresiva!
Dupa ce pe forumul AdAcademy a fost semnalat un caz mai aparte de publicitate, am verificat despre ce este vorba si am decis sa intervievez MacroSolid Media Consulting. Am reusit inainte de sarbatori sa il prind la un mic chit-chat despre panourile Street Shield, pe Som Zoltán, key account manager. (detalii)

De vorba cu Ema Prisca, Senior Copywriter la Leo Burnett Romania De vorba cu Ema Prisca, Senior Copywriter la Leo Burnett Romania
Am urmarit sa cream o legatura directa si memorabila intre buletin si Altex. Creditul Altex este atat de la indemana pentru oricine si-l doreste, incat promovarea lui cerea o poveste fara ocolisuri. Avand acesta premiza stabilita, ne-am jucat cu elementele buletinului, incercand totodata sa le cu Altex. Astfel au iesit buletinele atipice, cu fotografii care reprezinta oameni bucurosi; motivul: (detalii)

Indrazneala de a merge impotriva curentului Indrazneala de a merge impotriva curentului
Béla Stamenkovits s-a nascut la Amsterdam in 1949. In tineretea lui au existat doua lucruricare l-au ajutat sa devina unul dintre cei mai mari Directori Artistici ai lumii. Profesorul sau de arta si desen l-a sfatuit sa paraseasca „Lyceum” si sa mearga la o scoala de arta. Totusi inainte ca el sa se inscrie la scoala de arta a mai aparut ceva: o fata. El avea 16 ani si ea era un model de18 ani si cheltuia banii nebuneste. Béla, fiind student, nu putea sa-si permita extravagantele ei asa incat s-a simtit obligat sa-si ia o slujba. (detalii)

Reclame bune, Karma buna Reclame bune, Karma buna
Jureeporn Thaidumrong a jurizat anul trecut in Londra la D&AD. In iunie a fost la Cannes unde a jurizat categoria TV. Apoi a fost inShanghai unde a vorbit cu creatorii chinezi, in Philippine la Congresul Philippinez de Publicitate si in India unde a prezentat publicitatea Thailandeza la AdAsia. Anul Acesta a jurizat deja la Media Awards din Hong Kong si la Andy Awrds in Mexic. Toate cele mentionate mai sus sunt doar o parte mica din programul celui mai important ccc Asiatic?care intamplator este o femeie. Absolventa a celei mai vechi si prestigioase universitati din Thailand, Universitatea Chulalongkorn, Jureeporn a intrat in publicitate acum 15 ani. Azi e Director Executiv de Creatie la Saatchi & Saatchi Bangkok si a ridicat agentia la un rang la care e in topul celor mai bune agentii din lume. Jureeporn, care crede ca facand reclame bune va avea o karma mai buna, a vorbit cu Jacqueline Lai in India la Festivalulu AdAsia 2003. (detalii)

Reclama este o problema de suflet Reclama este o problema de suflet
Nizan Guanaes a inceput sa lucreze in domeniul publicitatii in 1979 ca intern pentru agentia DM 9 din Bahia. Zece ani mai tarziu, impreuna cu partenerul Alfonso Serra, Guanaes a cumparat DM 9 si a mutat agentia la Sao Paulo. Curand, DM 9 a devenit cea mai premiata agentie publicitara din Brazilia si una din cele mai prestigioase agentii din lume. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy