AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Automatizari porti la preturi ieftine
Pachet fotograf + filmare nunta BASIC – Casa Anke
Parchet Stratificat sau Parchet Laminat?
Produse naturiste pentru imunitate
Produse cosmetice naturala de la Bioalchimia.ro!
Genti din piele naturala de la Peloro.ro!
Mocasini barbati
Restaurante nunta – Casa Anke !
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Evenimente
Numar articole:37 
1 2 3 4
Nominalizarile romanesti la PRIX EUROPA Nominalizarile romanesti la PRIX EUROPA

Patru productii din Romania vor participa in perioada 14-21 octombrie la festivalul Prix Europa care se va desfasura la Berlin si Potsdam.
Nominalizarile din Romania sunt:
Categoria Radio Drama :
Alegerea lui Alexandru Sutto (Alexandru Sutto's Choice). Autorul este : Dumitru Crudu, director: Gavriil Pinte. Productia a fost introdusa de Romanian Radio.

Mansarda la Paris cu vedere spre moarte (Mansarde in Paris with a View towards Death), Autor: Matei Visniec, director: Mihai Lungeanu. Introdus de Romanian Radio

(detalii)

Favorit-ul lui Publicis la Cannes Favorit-ul lui Publicis la Cannes
Adrian Ioţa, 23 de ani, graphic designer la Publicis Romania, este unul din cei 2 câştigători ai industriei de publicitate din România care vor participa în perioada 17 – 24 iunie la prestigiosul festival de publicitate de la Cannes, secţiunea "Young creatives". Absolvent al Academiei de Arte din Bucureşti, creativul lui Publicis a debutat în publicitate în anul II de facultate la agenţia Adviser, unde, în calitate de Art Director, a lucrat pe cele mai multe din conturile agenţiei. După câteva luni de experienţă, a trecut la departamentul de web al aceleeaşi agenţii, Adviser Interactive. (detalii)

Imaginea companiilor depinde de credibilitatea specialistilor in PR Imaginea companiilor depinde de credibilitatea specialistilor in PR

Ieri, 17 aprilie, la Camera de Comert si Industrie a Romaniei, s-au desfasurat conferintele primei zile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii, editia a sasea.

Prima conferinta, oferita de JTI Romania, a abordat rolul pe care trebuie sa-l aiba specialistul in Relatii Publice (PR) in cadrul unei companii. Dezbaterea a plecat de la observatia moderatoarei, Fulga Dimitrescu (JTI Romania), ca tinerii care isi doresc o cariera in acest domeniu nu ar trebui sa se astepte la un rol de “vedeta” in cadrul companiei, ci mai degraba la unul asupra caruia planeaza multe neintelegeri, mai ales la nivelul managementului.

(detalii)

Conferintele Olimpiadelor Comunicarii Conferintele Olimpiadelor Comunicarii

Timp de doua zile (17 – 18 aprilie), Camera de Comert si Industrie a Romaniei va gazdui conferintele din cadrul celei de-a sasea editii a Olimpiadelor Comunicarii.

Conferintele sunt singurele evenimente care ii reunesc pe cei mai apreciati profesionisti din toate domeniile comunicarii: marketing, advertising, relatii publice, comunicare politica si mass-media. Obiectivul lor este sa ii formeze si sa le ofere inspiratie viitorilor lideri ai spatiului comunicarii publice din Romania.

Participarea este gratuita si deschisa tuturor membrilor comunitatii site-ului www.olimpiadelecomunicarii.ro (cei care doresc sa participe trebuie sa aiba un cont pe site, completat cu date corecte).

(detalii)

Eveniment - Doing Business Start-Up Eveniment - Doing Business Start-Up
Conferinta a fost organizata de DotCommerce Romania, revista Link, Asociatia pentru Tehnologie si Internet (APTI) si Selenis si a beneficiat de sprijinul Quadrant-Amroq Beverages (Pepsi), C.C.I.R., ANIMMC-EMPRETEC. Scopul intalnirii l-a constituit prezentarea elementelor care stau la baza dezvoltarii unei afaceri de succes.

Evenimentul a fost deschis de Aneil Singh, Coordonator de Proiecte Speciale in cadrul Delegatiei Comisiei Europene, care a vorbit despre evolutia economica a Romaniei si despre beneficiile pe care le vor resimti antreprenorii in urma integrarii in Uniunea Europeana. Singh a precizat ca vor fi disponibile numeroase programe de finantare care sa ajute antreprenorii in dezvoltarea unei afaceri si si-a exprimat increderea in potentialul Romaniei fata de celelalte state care au devenit recent membre UE. (detalii)

Premiantii AdPrint 2006 Premiantii AdPrint 2006
In cadrul Festivalului AdPrint premiul cel mare, Agency of Angels a revenit agentiei TBWA Paris. Echipele de creatie ale TBWA Paris au punctat la sectiunile din festival si au castigat 5 sectiuni cu lucrari pentru clienti precum EMI, Playstation2 si Pedigree. Totodata agentia TBWA Paris a mai avut parte de alte zece nominalizari.
Printre catigatori s-au numarat Scholz&Friends Germania cu trei echipe premiate, Publicis Conseil Franta, Ogilvy&Mather Belgia, OpenAd Creative si McCann Romania, fiecare cu cate o singura echipa premiata. (detalii)

AdRevolution – Try On Advertising AdRevolution – Try On Advertising
Prima zi de conferinte a fost intitulata “Advertising inside-out” si a incercat, prin intermediul invitatilor, sa ofere raspunsuri la intrebarile majore ale publicului participant. Adrian Preda, Creative Director Graffiti BBDO a facut o prezentare intitulata “10 intrebari pe care mi le-as pune daca as fi in sala”. In acest fel Adrian Preda a incercat sa raspunda celor mai frecvente intrebari pe care si le pun studentii care isi doresc sa lucreze in publicitate. Ca o completare Razvan Matasel, Strategy Director Leo Burnett a explicat care este rolul unui Strategic Planner in cadrul unei Agentii de publicitate. Razvan Matasel a incercat sa faca lumina in definirea unor notiuni precum strategie, brief de creatie, insight, campanie 360 de grade. Au fost prezentate studii de caz pentru relevarea acestor notiuni in cadrul produsului final reprezentat de campania publicitara. Alti invitati ai zilei au fost Nicolae Cosniceru, Art Director Artstudio; Emanuel Grigorcea, Client Service Director Brands&Bears si Larisa Petrini PR Director, Saatchi&Saatchi. (detalii)

Epica 2005 ofera Romaniei 9 distinctii Epica 2005 ofera Romaniei 9 distinctii
Festivalul International de Publicitate Epica 2005 a desemnat castigatorii. Romania a obtinut, prin cele sase agentii de publicitate participante castigatoare, noua distinctii de Argint si de Bronz. (detalii)

Incepe curatenia in industria panotajului stradal
IAA impreuna cu Primaria Municipiului Bucuresti si cu Ordinul Ahitectilor din Romania au initiat un proiect care vizeaza reglementarea domeniului publicitatii outdoor din Bucuresti. IAA a initiat acest proces de dialog in scopul realizarii unei autoreglementari din interiorul sistemului privind felul in care acest tip de publicitate va fi facut in anii urmatori. “Astazi avem un Bucuresti in care publicitatea se face in mod haotic, pierzand in eficienta si in impact. Aceasta prima intalnire pune bazele unui dialog si unui demers care va face outdoor-ul bucurestean, un outdoor demn de o capitala europeana”, a afirmat Mihai Ghyka, Presedinte IAA Romania. (detalii)

Brandactivity da lectii despre strategia de brand Brandactivity da lectii despre strategia de brand

Seminarul de strategie de brand, Brandactivity s-a desfasurat in perioada 10-11 noiembrie la Camera de Comert si Industrie a Romaniei. Pe parcusrul celor doua zile de seminarii, specialisti din domeniul marketingului si comunicarii au incercat sa implementeze notiunea de brand si sa defineasca criteriile de calitate necesare in dezvoltarea unui brand.

In prima zi s-au desfasurat sesiuni teoretice care au abordat teme precum : Cercetarea si Segmentarea pietei, Pozitionarea Brandului, Pozitionarea Brandului si Mixul de Marketing si Strategia de Brand si Comunicarea. Dragos Iliescu, Partner D&D Research a prezentat felul in care se realizeaza segmentarea de piata si de consumator prin evidentierea unor pasi cheie: Definirea segmentarii; Motivele pentru care se ruleaza segmentari; Criteriile segmentarii eficiente; Abordari ale segmentarii. Temele au fost abordate prin mijloace de interactivitate cu publicul participant.

(detalii)

1 2 3 4
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy