AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Is selling ads spot in my site are a best way rather than pp
ADIDAS AT A GLANCE
Another Net Neutrality Shoutout
Where has the verge podcast gone?
Sedinta foto de Craciun
Which Keynotes have worked for you the best so far?
How do you attend On The Verge?
ADIDAS HI MOC STONE/CLAY
EXPENDABLE INCOME
Future TV Advertising.?

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Campanii publicitare
Numar articole:75 
1 2 3 4 5 6 7 8
Prospetime si protectie antibacteriana cu Palmolive Odour Neutralising Prospetime si protectie antibacteriana cu Palmolive Odour Neutralising

Colgate – Palmolive lanseaza Palmolive Odour Neutralising , sapunul lichid care ajuta la neutralizarea mirosurilor neplacute de pe maini, lasand in schimb o aroma discreta, placuta si proaspata de lamaie verde.

(detalii)

Bădescu tinteşte 100.000 de euro din curieratul de nişă

După mai bine de 4 ani timp în care s-a aflat la conducerea Alo Curier, Octavian Bădescu a iniţiat anul acesta un proiect foarte ambiţios îmbrăţişând o poziţie cu totul nouă în cariera sa, şi anume aceea de antreprenor. El şi-a deschis în primavara acestui an propriul business, înfiinţând, în premieră pe piaţa de aici, singurul serviciu de curierat de nişă cu servicii unicat în România. Compania Active Business Solutions la care Bădescu este acţionar unic gestionează două brand-uri, Sameday Courier şi Dropmail & Sampling, a căror echipă numără până în prezent deja cateva zeci de oameni.

(detalii)

Bank of Cyprus si Cyprus Leasing IFN – Gold Partner in cadrul CreditEXPO 2007

Cea mai mare institutie de credit din Cipru, Bank of Cyprus, impreuna cu Cyprus Leasing IFN, ocupa pozitia de Gold Partner in cadrul CreditEXPO 2007”, primul targ de credite din Romania. Bank of Cyprus, care si-a inceput operatiunile bancare pe piata din Romania in luna aprilie 2007, isi va prezenta cele mai atractive produse si servicii de creditare intre 21 si 23 septembrie 2007, la World Trade Plaza – Bucuresti.

(detalii)

OgilvyOne lansează Canah, primul producător de ulei de cânepă din România OgilvyOne lansează Canah, primul producător de ulei de cânepă din România

OgilvyOne a dezvoltat strategia de comunicare pentru Canah Green Living, primul producător de ulei de cânepă din România. Recunoscut pentru proprietăţile sale nutritive, uleiul de cânepă Canah este singurul ulei comestibil cu procent ideal de acizi graşi sănătoşi - Omega 3 şi Omega 6, care constituie în acelaşi timp o sursă substanţială de vitamina E. Canah este primul producător de ulei de cânepă care investeşte în construcţia de brand, alegând ca partener de comunicare echipa OgilvyOne.

(detalii)

THE PRACTICE a realizat campania Iunie – Luna împotriva obezităţii” pentru Abbott Laboratories THE PRACTICE a realizat campania Iunie – Luna împotriva obezităţii” pentru Abbott Laboratories

The Practice a derulat, la începutul acestei veri, campania de relaţii publice „Iunie – Luna împotriva obezităţii”. Aceasta a reprezentat punctul culminant al planului anual de comunicare şi momentul de maximă vizibiliate a programului educaţional ReductoStart iniţiat de Abbott Laboratories.

(detalii)

Wiesana Delecta îţi oferă o vară plină de răcoare

“Wiesana delecta - câştigi pe loc o vară plină de răcoare” este titlul promoţiei pe care agenţia de marketing direct More Results Marketing o implementeaza în această perioadă pentru Orkla Foods România.

(detalii)

Propaganda repoziţionează produsul Paduden de la Terapia Ranbaxy Propaganda repoziţionează produsul Paduden de la Terapia Ranbaxy

Propaganda semnează campania ce comunică repoziţionarea Paduden ca medicament împotriva durerilor din perioada menstruală. Mesajul central al campaniei „Până şi cele mai puternice femei au nevoie de el” ilustrează cu umor poziţionarea simplă şi clară, şi a fost declinat creativ pe mai multe medii: TV, presă scrisă, Internet şi POSM-uri. Principalul beneficiu al produsului este subliniat şi de sloganul: Paduden. Pa durere menstruală!

(detalii)

“Dragoste fără griji” “Dragoste fără griji”

Bebeluşii iBebeluşii invadează magazinele, revistele, saloanele de cosmetică şi plajele din România

I n a doua etapă a campaniei “Dragoste fără griji”, realizată de GMP

nvadează magazinele, revistele, saloanele de cosmetică şi plajele din România

I n a doua etapă a campaniei “Dragoste fără griji”, realizată de GMP

(detalii)

Joacă fotbal adevarat cu Pepsi! Joacă fotbal adevarat cu Pepsi!

Promoţia Pepsi „Trăieşte fotbalul adevărat” iţi ofera şansa unică de a petrece trei zile în cantonamentul echipei Chelsea FC!

Pepsi îţi oferă şansa de a trăi o experienţă fotbalistică unică! În această vară bea Pepsi şi câştigă o excursie în lumea fotbalului adevarat. Destinaţie finală – Chelsea FC, câştigătoarea cupei FA şi a cupei Ligii în 2007!

(detalii)

Andreea Raicu este noua imagine a femeii 'yubeste si se simte bine', femeia Yasmin. Andreea Raicu este noua imagine a femeii 'yubeste si se simte bine', femeia Yasmin.

Clock Advertising a fost infiintata in 2002 ca agentie de BTL, dezvoltandu-se ulterior in agentie full-service. Clock Advertising dezvolta si implementeaza concepte creative si campanii pentru : Procter & Gamble, Pepsi Romania, Star Foods, Bayer Schering Pharma, Velpitar, Raiffeisen Bank, Stenyon, Scandia Sibiu, Gorenje.




Produsele ginecologice ale companiei Bayer Schering Pharma se adreseaza tutoror femeilor si sunt dedicate diverselor etape din viata acestora. Compania este leader mondial pe segmentul de contraceptie hormonala, iar gamele de produse includ : contraceptive orale si non-orale, produse pentru menopauza si pentru tratamente ginecologice. Yasmin este leader pe piata contraceptivelor orale, în România şi în lume.




(detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy