AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Campanii publicitare
Numar articole:75 
1 2 3 4 5 6 7 8
Salonul de carte Bookfest şi-a deschis din nou porţile Salonul de carte Bookfest şi-a deschis din nou porţile

Despre Bookfest

Bookfest este un proiect iniţiat de membrii A.E.R. cu scopul de a satisface, într-un spaţiu mai adecvat, nevoile de expunere ale editorilor şi de informare a publicului, de a pune la dispoziţia editorilor şi cititorilor din România cadrul optim pentru a celebra cartea.

Proiectul a fost prezentat în cadrul Adunării Generale din 2005, când a câştigat votul unanim al membrilor participanţi. Curând după acest moment, echipa de lucru a A.E.R. a luat iniţiativa punerii în practică a proiectului.

Astfel, în iunie 2006 s-a desfăşurat prima ediţie a Salonului Cărţii Bookfest, cel mai mediatizat târg de carte din România, considerat un real succes, pe de o parte, datorită numărului mare de participanţi (215 editori şi difuzori de carte) şi, pe altă parte, datorită numărului mare de vizitatori (peste 70.000).

A.E.R. intenţionează ca Bookfest să devină un târg de vară tradiţional care, prin fiecare ediţie, să surprindă prin noutate şi profesionalism. Ca un paradox, Bookfest va fi un eveniment cunoscut de toţi iubitorii de carte şi lectură, dar mereu plin de surprize atât pentru participanţi, cât şi pentru vizitatori.

Prin spaţiile de animaţie, amenajate după standarde occidentale, prin evenimentele propuse şi împărţirea expozanţilor pe zone tematice, dar şi prin organizarea de concursuri şi tombole, organizatorii Bookfest au pus industria de carte românească într-o lumină nouă, reuşind totodată să îşi atingă obiectivul declarat prin însăşi denumirea salonului, acela de a face din acest eveniment o adevărată sărbătoare a cărţii, nu doar o simplă expoziţie cu vânzare.

Prezenţa în cadrul Bookfest a unui studio de televiziune în mijlocul căruia s-au suţinut, pe toată durata târgului dezbateri interactive între personalităţi din lumea culturală românească, jurnalişti celebri şi oameni de televiziune şi publicul larg, a făcut dovada unei capacităţi remarcabile de inovare în organizarea târgurilor de carte din România şi a constituit un punct considerabil de atracţie pentru vizitatorii Bookfest.

Aşadar, prin proiectul Bookfest, A.E.R. i-a oferit un cadou publicului îndrăgostit de carte, creându-i posibilitatea de a pătrunde într-o casă a cărţii, iar expozanţilor, o şansă de a se face cunoscuţi şi de a-şi consolida imaginea pe piaţa de carte.

Prin această sărbătoare a cărţii, Bookfest, prin care gustul pentru lectură a fost readus în mintea acelora pentru care cartea a fost cel mai bun prieten al copilăriei, A.E.R. a reuşit, înainte de toate, să onoreze promisiunea nerostită de a menţine viu interesul pentru cultură.

(detalii)

Finsiel Romania isi lanseaza noul website Finsiel Romania isi lanseaza noul website

Despre Finsiel Romania:

Finsiel Romania ( www.finsiel.ro ) este o companie romaneasca, filiala a grupului AlmavivA – lider pe piata IT&C din Italia ( 14 filiale si 36 birouri operative in Italia, plus 4 filiale internationale; 15.000 angajati si 800 mil. EUR CA in 2005) . Finsiel Romania si-a inceput activitatea in anul 1994, largindu-si permanent aria de competente si prezenta pe piata europeana de servicii informatice.

Aceste servicii acopera in prezent o gama larga de activitati, de la implementarea de solutii informatice in diverse sectoare specifice de activitate (aplicatii de tip ERP – Enterprise Resource Planning, CRM – Customer Relationship Management, Document Management etc.), pana la servicii de consultata IT&C, dezvoltare solutii software / web, portaluri web, integrare de sisteme si aplicatii, precum si management de proiecte.

Cu aproape 13 ani de activitate si o experienta solida in sectoare exigente de activitate precum Guvern, Mediu, Agricultura, precum si in sectorul privat, Finsiel Romania reprezinta principalul centru de referinta al AlmavivA in Europa de Est, implicat activ, inca de la infiintare, in majoritatea proiectelor derulate de catre Grup la nivelul Administratiei Publice din Italia precum si in proiecte in Romania. Solutiile software si serviciile Finsiel Romania au fost testate, de-a lungul timpului, in medii economice si publice din 10 tari , fiind utilizate de peste 20 de institutii si milioane de cetateni . 35 de analisti, consultanti, dezvoltatori de sistem si arhitecti de solutii pun la dispozitia clientului peste 700 de ani-om experienta .

Sistemul de management al calitatii, ISO 9001/2000, certificat de DET NORSKE VERITAS, atesta calitatea, permanent supusa monitorizarii, in ceea ce priveste produsele si serviciile companiei.

(detalii)

GMP şi Mr. Bricolage fac campanie de primăvară GMP şi Mr. Bricolage fac campanie de primăvară
Despre Mr. Bricolage






Mr. Bricolage s-a lansat oficial pe piaţa românească pe 28 noiembrie, o dată cu deschiderea primului magazin în Bucureşti, cu o investiţie de 7 milioane de euro. Mr. Bricolage aduce nou pe piaţa românească de bricolaj conceptul de consiliere profesionistă a clienţilor şi o gamă foarte variată de produse, la preţuri accesibile.








Magazinul Mr. Bricolage are o suprafaţă de vânzare de 5100 mp şi este situat la intersecţia dintre Şoseaua Mihai Bravu şi Calea Vitan. În magazin sunt expuse 40.000 de produse, începând cu accesorii şi mobilier pentru baie şi bucătărie, instalaţii termice şi sanitare, produse electrice şi de iluminat, decoraţiuni, materiale de construcţii, scule, piese de bricolaj, lemn şi feronerie şi terminând cu produse pentru grădină.

(detalii)

Intermec lansează CV30, cel mai flexibil şi mai rezistent terminal cu suport fix de pe piaţă – de acum si in Romania prin LOGICODE - SA

Terminalul Intermec CV30 este un echipament compact şi robust, foarte performant şi flexibil, ideal pentru o gamă variată de aplicaţii, de la cele din mediul de retail sau transport şi logistică, la cele din medii industriale. Acest terminal poate fi folosit in aplicatii mobile, fixat pe un vehicul, in aplicatii fixe – montat pe birou sau pe perete

(detalii)

PRIMUL FORUM DE PR SI CORPORATE COMMUNICATION

Pe 13 martie, la Hotel Crowne Plaza , Bucuresti, Evensys organizeaza primul forum dedicat Relatiilor Publice din Romania – PR Forum 2007. Pentru o zi, evenimentul reuneste profesionistii in comunicare pentru a discuta tendintele industriei de PR locale si a dezbate provocarile actuale ale acesteia.

(detalii)

JobIn.ro – La un click distanta de jobul tau!

S-a lansat JobIn.ro – noul tau site de joburi, locul in care iti poti gasi jobul dorit, intr-un mod cat se poate de simplu. JobIn isi propune sa ofere utilizatorilor sai servicii profesioniste, complete, prin accesul la o baza de date ce acopera toate domeniile profesionale.

(detalii)

Jumatatea ta potrivita se gaseste undeva, te asigura Saatchi & Saatchi X Jumatatea ta potrivita se gaseste undeva, te asigura Saatchi & Saatchi X

Se spune ca fiecare om are jumatatea lui, iar daca o intalneste trebuie sa se considere norocos . Saatchi & Saatchi X foloseste aceasta idee pentru cea mai recenta campanie Chio Chips, indemnand la cautare, descoperire si distractie.

(detalii)

GREY GLOBAL GROUP L-A DESEMNAT PE JAMES R. HEEKIN III ÎN FUNCŢIA DE PREŞEDINTE ŞI CEO GREY GLOBAL GROUP L-A DESEMNAT PE JAMES R. HEEKIN III ÎN FUNCŢIA DE PREŞEDINTE ŞI CEO

Global Group se află printre cele mai importante companii de comunicare din lume, fiind parte a WPP (NASDAQ: WPPGY). Grey Global Group operează cu brand-uri independente în multe discipline de comunicare, inclusiv în general advertising, public relations/public affairs, healthcare marketing, brand development, relationship marketing, sales promotion, interactive marketing, entertainment şi Hispanic communications. Portfoliul de clienţi ai companiei include companii foarte cunoscute precum Procter&Gamble, GlaxoSmithKline, Nokia, BAT, Diageo, Volkswagen, Novartis, Wyeth, Canon şi 3M.




(detalii)

ROMTELECOM si AGENŢIA Grey au realizat un nou spot TV CLICKNET EXPRESS internet cu viteza viitorului ROMTELECOM si AGENŢIA Grey au realizat un nou spot TV CLICKNET EXPRESS internet cu viteza viitorului
Romtelecom şi Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania promoţională de toamnă ClickNet Express, care se desfăşoară în perioada septembrie – octombrie 2006. Promoţia ClickNet Express oferă clienţilor o reducere de 20% la abonamentul lunar, pe viaţă; viteze de la 1 Mbps; taxa de activare şi modemul ADSL gratuite; căsuţă de e-mail cu capacitate de 100 MB şi licenţă gratuită de Counter-Strike TM 1.6 şi Counter-Strike Condition Zero TM. Campania se desfăşoară pe principalele canale TV, presă, cinema, radio, Internet şi OOH. (detalii)

Copiii cuceresc orasul Copiii cuceresc orasul
Romtelecom şi Grey Worldwide România au lansat o nouă campanie de comunicare - "Copiii cuceresc oraşul, pentru că acum adulţii stau la telefon mai mult ca oricând" - menită să promoveze planul tarifar al companiei, valabil din 15 august, precum şi cele două noi abonamente, cu 300 şi 400 de minute incluse, care vor fi introduse pe piaţă începând cu 1 septembrie 2006. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy