|
Campanii publicitare |
Numar articole:75 |
|
 |
Anul 2006, anul repozitionarii Metro
METRO nu este un brand nou. De fapt, are peste patruzeci de ani – s-a nascut in perioada de crestere economica europeana a anilor ’60, cu simplitatea, onestitatea si transparenta specific germana. Ca model de comunicare, pana in perioada razboaielor de preturi din Europa de vest, METRO a mers pe varianta "low profile" – in economia brandului cel mai important rol l-a jucat logo-ul si legatura cu semnalizarile din uriasele magazine care au napadit, treptat, tarile occidentale. (detalii) |
|
 |
Odyssey castiga contul de creatie si media al HAT Samsung Romania Odyssey a fost desemnata agentia de publicitate full service responsabila de contul Samsung al HAT Romania, unic distribuitor oficial Samsung Mobile Phones in Romania. In urma unui pitch desfasurat in luna martie, Odyssey este agentia desemnata partenerul de comunicare pentru un cont integrat, asigurand atat servicii de strategie, creatie, BTL cat si planificare, intermediere si evaluare media pentru toate campaniile care se vor derula in acest an. (detalii) |
|
 |
Odyssey a realizat campania Fill&Go pentru Rompetrol Odyssey a realizat campania pentru noul serviciu lansat de Rompetrol - Fill&Go, primul serviciu de plata la pompa din Romania. Serviciul Fill&Go pune la dispozitia consumatorilor cardul Fill&Go Personal. Acesta poate fi folosit la orice alimentare, fiecare pompa din statiile Rompetrol fiind dotata cu un aparat pentru citirea lui. Plata se face o singura data pe luna la orice statie Rompetrol, pe baza unei facturi care cuprinde suma alimentarilor din luna precedenta. Fill&Go este un instrument de plata rapid pentru ca se evita aglomeratia de la casa, convenabil deoarece plata carburantului se face o singura data pe luna si, mai ales, sigur fiindca permite controlul fiecarei tranzactii. (detalii) |
|
 |
Graffiti BBDO semneaza campania de promovare real, - Hypermarket Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a brandului de corporatie real, - Hypermaket pe piata romaneasca. Colaborarea dintre Graffiti BBDO si real, - Hypermaket a inceput in luna decembrie a anului trecut, in urma castigarii pitch-ului organizat de compania germana pentru pregatirea campaniei de lansare. Agentia a dezvoltat pentru real, - Hypermaket o strategie de comunicare dedicata momentului lansarii si incluzand servicii de ATL. (detalii) |
|
 |
Marca Pall Mall relansata de 141 si Mindshare Incepand din luna februarie a acestui an Pall Mall are o noua identitate vizuala. Aceasta a fost dezvoltata la nivel inernational de agentia 141 Worldwide iar la nivel local campania este dezvoltata de 141 si Mindshare, ambele agentii facand parte din grupul Ogilvy. Noua identitate vizuala a marcii Pall Mall pastreaza cateva elemente vizuale traditionale ale marcii cum ar fi logo-ul Pall Mall si blazonul, dar in acelasi timp introduce si noutati care pot fi remarcate la nivelul ambalajului. Ambalajul devine alb, pastrand culorile Pall Mall doar in elementele cheie: logo, blazon si marginile taiate ale pachetului. (detalii) |
|
 |
Graffti BBDO semneaza noul spot TV Romania Libera Noul spot TV pentru ziarul Romania Libera este intitulat “Lucruri incomode” si este semnat de Graffiti BBDO. Acest spot face parte din campania de imagine a ziarului Romania Libera, campanie initiata la sfarsitul anului trecut si centrata la momentul respectiv pe spotul “Nopti nedormite”. Pozitionarea cotidianului Romania Libera pe piata a constituit, spun reprezentatii Graffiti BBDO chiar cheia conceptului creativ: in fiecare zi avem de-a face cu lucruri care incomodeaza, insa multe dintre acestea ne sunt de ajutor iar in acest caz Romania Libera este unul dintre ele. (detalii) |
|
 |
Brandul Joe sub aripa Leo Burnett Parteneriatul dintre Nestle Romania si Leo Burnett a inceput in luna ianuarie 2006 cand Nestle a decis sa ofere marcii Joe o interpretare creativa. In urma pitch-ului realizat de Nestle, managerii companiei au ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett. "Aceasta agentie a prezentat combinatia perfecta intre propunerile creative (unice, memorabile, locale) si strategia de comunicare consistenta, foarte bine declinata pe multiple medii de comunicare", a precizat Simona Straut, Brand Manager Joe. (detalii) |
|
 |
Travestitul, un spot semnat Graffiti BBD Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de HAT Romania, intitulat “Travestitul”. HAT Romania, unicul importator oficial si distribuitor autorizat al telefoanelor mobile Samsung, doreste ca prin campania a carei piesa centrala este spotul “Travestitul”, sa atraga atentia asupra riscurilor la care se expun cei care nu cumpara telefoane importate oficial. Obiectivul campaniei este unul de educare a potentialilor cumparatori de telefoane mobile Samsung cu privire la existenta pietei gri. Conceptul creativ este rezumat in formula “aparentele pot insela”. Asa cum toate telefoanele Samsung par la fel, tot asa pot exista situatii in care ceea ce vezi si-ti pare real este, de fapt, altfel. (detalii) |
|
 |
Sarbatori de iarna la KFC si Pizza Hut Pizza Hut si KFC au campanii noi de Sarbatori. Cele doua campanii publicitare au fost realizate de Agentia de Publicitate Imager si se vor desfasura pe parcursul lunii decembrie. (detalii) |
|
 |
HVB Banca pentru Locuinte scoate veveritele din barlogul Brands&Bears Brands&Bears a lansat prima campanie Radio-TV pentru noul client HVB Banca pentru Locuinte. Aceasta campanie a reprezentat pentru Brands&Bears o provocare deoarece aducea in atentia agentiei un brand nou, un produs relativ necunoscut pentru publicul roman si un brief complex presarat cu detalii tehnico-financiare. Propunerea creativa s-a individualizat prin faptul ca aducea in atentie o abordare mai putin didactica si tehnica. Abordarea pune accentul pe problemele reale ale consumatorului. In viziunea celor de la Brands&Bears franchetea discursului este unul dintre elementele care pot contribui decisiv la stabilirea credibilitatii ofertei HVB Banca pentru Locuinte. In timpul procesului de casting brief s-a constituit ideea identificarii consumatorului potential cu un animal. Acest animal a fost definit de echipa B&B ca simpatic dar neastamparat, fragil dar istet, agitat dar econom si mereu stresat. Asa a aparut veverita. (detalii) |
|
|
|
|
 |
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro |
 |
|