AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Campanii publicitare
Numar articole:75 
1 2 3 4 5 6 7 8
Campania de imagine Reader's Digest realizata de Odissey Campania de imagine Reader's Digest realizata de Odissey
Revista Reader's Digest a fost lansata in Romania la 27 octombrie. Campania de imagine a fost realizata de Odissey in urma castigarii pitch-ului organizat de editura Reader's Digest in primavara acestui an.
Brieful clientului a avut ca obiectiv principal o campanie de lansare a revistei in Romania, de construire a awareness-ului si de reflectare a pozitiei si a valorii revistei la nivel mondial, prin accentuarea renumelui acesteia. Fiind vorba de o lansare, s-a urmarit stimularea curiozitatii romanilor pentru a cumpara revista si crearea notorietatii brandului. "Fiind cea mai citita revista din lume, am considerat normal sa pornim de la premiza reeditarii succesului Reader’s Digest si pe piata noastra. (detalii)

Odissey lanseaza o noua campanie pentru ABN AMRO Bank Odissey lanseaza o noua campanie pentru ABN AMRO Bank
ABN AMRO Bank impreuna cu Odissey lanseaza o noua campanie tactica pentru doua dintre produsele sale: Creditul de uz personal si Creditul ipotecar.
In cazul Creditului de uz personal, ABN AMRO Bank isi diferentiaza oferta prin aprobarea celei mai mari sume de bani fara prea multe documente. Acesta este si beneficiul care a fost ales spre a fi dramatizat in conceptul creativ al spotului. Creditul ipotecar este un produs mai nou al bancii ABN AMRO si este construit astfel incat sa raspunda nevoilor esentiale ale romanilor care isi doresc nu numai o casa, dar si un pachet de servicii functionale. .
Echipa Odyssey a exploatat in comunicare beneficiul rational diferentiator al produsului si anume, faptul ca oamenii vor primi un raspuns rapid in cazul in care aplica pentru acest credit. (detalii)

Wembley Dry Gin are un nou spot „reteta” Wembley Dry Gin are un nou spot „reteta”
Loco Branding&Communication si Prodal’94 au lansat spotul TV „Reteta” pentru produsul Wembley Dry Gin. Noua campanie urmareste improspatarea comunicarii brandului Wembley prin pastrarea atuurilor de imagine construite in timp si folosirea lor in scopul cresterii interesului pentru brand in randul unui public tanar si pretentios.
Sloganul campaniei este „Daca iti pasa ce bei” si are ca misiune gasirea unui context nou pentru pozitionarea brandului, un context in care sa fie preluata calitatea exploziva si rafinata a acestui brand. (detalii)

Cris -Tim are vlaga cu Leo Burnett Cris -Tim are vlaga cu Leo Burnett
Producatorul de mezeluri Cris-Tim a inceput colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in vederea consolidarii pozitiei sale de lider in industria de profil. La inceputul acestui an Cris-Tim si-a regandit strategia de dezvoltare pe urmatorii 5 ani, tinand cont de integrarea Romaniei in UE, mediul de afaceri puternic concurential, cresterea importantei lanturilor internationale de magazine si cerintele consumatorilor. Noua strategie presupune si repozitionarea brandului Cris-Tim. (detalii)

Love Plus are un nou spot TV Love Plus are un nou spot TV
S-a lansat al doilea spot Tv din campania “Simti numai placere” pentru prezervativele Love Plus. Acest spot propune un punct de vedere contemporan prin care se evidentiaza faptul ca prezervativul nu este o arma de protectie ci un stimulator al placerii sexuale. Mesajul este adresat tinerilor din ziua de azi in opinia carora prezervativul inca reduce placerea actului sexual. (detalii)

Germanos-o noua campanie de imagine Germanos-o noua campanie de imagine
S-a lansat noua campanie promotionala si de imagine a companiei Germanos. Actuala platforma de comunicare aduce ca noutate pntru Germanos evidentierea a doua valorii principale ale marcii: expertiza in tehnologia moderna si atitudinea prietenoasa pe care o abordeaza consilierii de vanzari in relatia cu clientii. (detalii)

MOL lanseaza cardul MultiBonus MOL lanseaza cardul MultiBonus
Compania MOL a lansat pe piata romaneasca cardul MultiBonus, care ajuta la fidelizarea si recompensarea cumparatorilor. Acest sistem este nou in Romania, dupa cum afirma reprezentantii companiei si permite consumatorilor sa acumuleze puncte la fiecare alimentare din benzinariile MOL precum si la fiecare produs cumparat din benzinarie.. Aceste puncte se pot preschimba in cadouri din catalogul special MultiBonus precum si in produse aflate pe rafturile benzinariilor MOL Punctele de fidelizare sunt gestionate prin intermediul unor carduri care vor fi detinute de clienti. (detalii)

LOWE face varsare de sange pentru SELECTIV ! LOWE face varsare de sange pentru SELECTIV !
Începând cu luna mai, Lowe derulează campania de imagine a revistei “SELECTIV în construcţii şi amenajări”, un ghid practic, “de conversaţie”, pentru cei care s-au hotărât să construiască, să renoveze sau să-şi reamenajeze locuinţa. Obiectivul principal al campaniei „Instincte ucigaşe”create de Lowe este să poziţioneze revista Selectiv ca pe un produs unic, complementar revistelor de specialitate deja existente şi nu concurent cu ele. Selectiv nu învaţă cititorul cum să îşi construiască sau să îşi amenajeze singur casa, ci îi oferă minimul de cunoştinţe necesare pentru a putea colabora eficient cu profesioniştii, fără să fie păcălit. (detalii)

Arctic lanseaza campania de comunicare „Primesti mai mult in noua familie Arctic” Arctic lanseaza campania de comunicare „Primesti mai mult in noua familie Arctic”
Arctic lanseaza pentru noua gama de produse campania de comunicare „Primesti mai mult in noua familie Arctic”.
Gama cea noua cuprinde toate produsele electrocasnice cu care consumatorii sunt deja familiari: frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare. Noutatea o constiuie faptul ca toate produsele Arctic vor beneficia de un nou design, unitar pentru toata gama, de o tehnologie avansata de ultima generatie si de o noua abordare la nivelul comunicarii. (detalii)

Prima campanie de imagine pentru o universitate e semnata LOWE Prima campanie de imagine pentru o universitate e semnata LOWE
În perioada aprilie – august, Lowe derulează campania de imagine pentru Universitatea Europeană Drăgan cu sediul în Lugoj. "Şcoala te schimbă întotdeauna în bine" este prima campanie de comunicare integrată realizată în România de o instituţie de învăţământ superior. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy