AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Fotograf botez Casa Anke
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti- Cursuri asist. medicali
Scoala Postliceala Fortuna Ploiesti - Angajari part time
Metraje lenjerie de pat cu imprimeuri vesele si variate !
Fotograf nunta Trash the Dress
new game mode: Capture the flag mid season reinforcements
Monitor - Is this (pics) backlight bleed or DEAD LEDs?
ytgcdesujeciodkevgrfgbvg
Bocanci de munte dama cum sa ii alegi
Fotograf nunta – oferte special concepute pentru t

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Campanii publicitare
Numar articole:75 
1 2 3 4 5 6 7 8
Noul spot Tide, 100% mai creativ, poarta semnatura Leo Burnett Romania Noul spot Tide, 100% mai creativ, poarta semnatura Leo Burnett Romania

Procter&Gamble Romania comunica noua promotie Tide “Acum cu 10% mai mult” printr-o campanie tactica realizata de agentia de publicitate Leo Burnett. Promotia se concretizeaza intr-o executie TV intitulata semnificativ “Atlaşii” difuzata pe principalele posturi de televiziune: Pro Tv, Antena 1, Acasa TV, Prima TV, TVR 1, TVR 2 si Realitatea TV.

(detalii)

Bea cu masura Bea cu masura

“Noua campanie Bergenbier a plecat de la filozofia in care noi credem foarte mult si anume ca marcile trebuie sa genereze loialitate nu numai la nivel comportamental dar si la nivel de afinitate. Mai ales ca aici vorbim poate de una dintre putinele marci romanesti, o marca cu un potential extraordinar, o marca care poate si trebuie sa-si depaseasca categoria. Bergenbier trebuie sa insemne mai mult decat prieteni care beau bere. Bergenbier este o marca puternic asociata cu lumea barbatilor (asa cum arata studiile) care credem noi ca trebuie sa vorbeasca despre masculinitate si complicitate masculina. Si pentru a face acest lucru trebuie sa folosim adevaruri masculine, pe care numai prietenii (a se citi barbatii) le stiu, le inteleg, le recunosc. Si astfel sloganul “Prietenii stiu de ce” capata fond”, explica Răzvan Mătăşel, Research&Strategic Planning Director.

(detalii)

Noua campanie de imagine Prigat semnata de Leo Burnett Noua campanie de imagine Prigat semnata de Leo Burnett
Noua campanie de imagine Prigat, semnata de Leo Burnett, se desfasoara sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” si anunta cea mai recenta noutate de la Prigat: prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania, indiferent de segment (still drink, nectar si juice) sau tipul de ambalaj (PET, carton, sticla). (detalii)

Primola ramane o placere personala Primola ramane o placere personala
Pentru ca ciocolata Primola este atat de buna, incat nu o imparti cu nimeni, Saatchi & Saatchi a ridicat-o la rangul de “placere personala”. Si pentru ca Femeile sunt de pe Venus si barbatii de pe Marte au fost concepute doua spoturi, spotul ei si spotul lui, in variante de 35”, respectiv 30”.
Publicul urmareste de fapt un serial in doua episoade care ne prezinta viata unui cuplu simpatic si normal. Cei doi protagonisti sunt impreuna, impart totul, mai putin Primola. (detalii)

Guzu Chim iti coloreaza visele Guzu Chim iti coloreaza visele
Aniversarea celor 10 ani de la infiintarea companiei producatoare de vopsele si lacuri Guzu Chim incepe cu lansarea unei campanii de comunicare integrate. Prima componenta a acestei campanii, spotul TV “Guzu Chim iti coloreaza visele”, se desfasoara deja pe PRO TV din 25 februarie. (detalii)

Un spot de la Elite de talia unui lider Un spot de la Elite de talia unui lider
Compania Elite este liderul de necontestat pe piata cafelei din Romania. Conform unui studiu realizat de Alfa Cont Media Watch, Elite a fost cel mai mare investitor de publicitate pe piata cafelei in anul 2004. In fiecare dimineata in Romania, in casele a milioane de familii cafeaua savurata este de la Elite.
Selected, marca premium de la Elite, este o cafea special creata pe gustul preferat al consumatorilor romani, din boabe provenind de pe cele mai renumite plantatii, cu aroma deosebita, plina de personalitate si gust inconfundabil. (detalii)

Zapp Share Free, sau Grupul Politicienilor Pasionati de S.F. si Grupul Hairstilistilor Lezati de Titlul de Frizer Zapp Share Free, sau Grupul Politicienilor Pasionati de S.F. si Grupul Hairstilistilor Lezati de Titlul de Frizer

Exact cand saptamana modei de la Milano ajunsese la apogeu, serviciul de telefonie mobila Zapp, prin atelierul de creatie Gavrila&Asociatii, prezenta marelui public si criticii de specialitate noua si exuberanta colectie Zapp Share Free, la adapostul anodinului titlu “Grupuri 2”. Un melanj rafinat de linii ferme si croieli indraznete, materiale vaporoase si imprimeuri fluide, noua colectie Zapp Share Free este un tribut adus comunicarii in grup, materializat prin doua metafore de ampla semnificatie sociala si culturala: Grupul Politicienilor Pasionati de S.F. si Grupul Hairstilistilor Lezati de Titlul de Frizer.

(detalii)

ALTEX dubleaza limita de credit pentru serivciul financiar credit doar cu buletinul ALTEX dubleaza limita de credit pentru serivciul financiar credit doar cu buletinul

Dupa ce la sfarsitul lunii octombrie a anului trecut revolutiona piata romaneasca de retail introducand serviciul financiar credit doar cu buletinul, ALTEX dubleaza acum limita de creditare la 40.000.000 de lei. Creat pentru a facilita largul acces al populatiei la produsele de ultima generatie din domeniul IT, multimedia, electronice si electrocasnice, prin reducerea birocratiei specifice sistemelor traditionale de finantare, creditul doar pe baza buletinului de identitate a reusit in scurt timp de la lansare sa castige increderea clientilor. Peste 100.000 de romani au apelat la acest sistem de creditare. Cum a fost posibila aceasta premiera explica Dan Craciun, Consumer Finance Manager, Grup ALTEX.

(detalii)

“Simti numai placerea” in noua campanie Odyssey pentru Love Plus “Simti numai placerea” in noua campanie Odyssey pentru Love Plus
Prezente pe piata inca din 1998, prezervativele Love Plus reprezinta unul din modurile prin care PSI Romania doreste sa faciliteze accesul romanilor la o viata sexuala sanatoasa. Produsele Love Plus sunt foarte accesibile ca pret, avand si o calitate foarte buna, lucru care este posibil datorita faptului ca PSI, ca organizatie non-guvernamentala, nu are ca scop profitul, ci adresarea si ameliorarea unor probleme sociale. (detalii)

Leo Burnett si Bolero te invita la distractie Leo Burnett si Bolero te invita la distractie
Leo Burnett a realizat campania de imagine pentru lansarea revistei Bolero, publicatie apartinand trustului de presa Ringier Romania.
Conceputa sub sloganul “Sa inceapa distractia!” campania de promovare a revistei Bolero se deruleaza de la inceputul lunii noiembrie pe TV, print, outdoor, tranzit si internet, declinand acelasi vizual pe mai multe canale de comunicare.
Pentru dezvoltarea campaniei “am pornit de la niste obiective de comunicare foarte clare. Ne-am dorit notorietate si o pozitionare care sa o diferentieze de concurentii care stiam ca urmeaza sa intre pe piata in aceeasi perioada. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy