AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    Campanii publicitare
Numar articole:75 
1 2 3 4 5 6 7 8
Campania de imagine pentru revista ?Casa Mea? a fost realizata de Leo Burnett Campania de imagine pentru revista ?Casa Mea? a fost realizata de Leo Burnett
Grupul de presa Hiparion a incredintat agentiei Leo Burnett realizarea strategiei si creatiei pentru revista ?Casa Mea?, specializata in decoratiuni interioare si exterioare, arhitectura si constructii. (detalii)

Odyssey, LovePlus Sensations si noptile care nu se uita Odyssey, LovePlus Sensations si noptile care nu se uita
Povestea in varianta scurta ar fi cam asta: PSI, unul din cele mai renumite ONG-uri din lume, a dorit sa promoveze Love Plus Sensations, prezervativele cu striuri rotunde (ca sa fim mai expliciti: ?dotted condoms?). Asa ca s-a organizat un pitch pe care l-a castigat Odyssey Communication. (detalii)

Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru Muzeul Antipa Leo Burnett semneaza campania de imagine pentru Muzeul Antipa

Campania ?Nu se uita usor? initiata anul trecut de Muzeul Antipa impreuna cu Leo Burnett, continua anul acesta cu doua spoturi TV ?Grafitti?,? Terasa?, doua spoturi radio ?Melcul?, ?Elefantul? si doua vizualuri print ?Cainele?, ?Papusile? si se deruleaza in intervalul martie - mai 2004.

(detalii)

STAR CHIPS si-a schimbat imaginea STAR CHIPS si-a schimbat imaginea
?Doar cartofii adevarati ajung Star Chips? este sloganul campaniei de imagine care prezinta noua identitate a brand-ului Star Chips (detalii)

Noua imagine de ambalaj McDonald Noua imagine de ambalaj McDonald's se extinde in lumea intreaga
McDonald's a lansat noul si inovativul design de ambalaj inspirat de campania mondiala a companiei cunoscuta sub sloganul "i'm lovin' it". Ambalajul prezinta imagini a unor persoane obisnuite, din lumea de zi cu zi, care se bucura de micile surprize ale vietii, dovada vie a scopului creativ McDonald's de a stabili o relatie proaspata cu clientii din lumea intreaga. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy