AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Blue Sky and recording issue?
Returning to Ham Radio
Add Blue Sky link on horizontal menu bar
The Help needed requests
How to configure LAN Port as WAN on OpenWRT?
Who makes the best Wifi extender?
How to configure 3CX soft phone on router?
What can I do to boost my existing Wi-Fi network signal?
When is the last time you touched The Division?
What game do you have the most hours on?

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    On the Move
Numar articole:80 
1 2 3 4 5 6 7 8
Mike Stapelfeld este trainer in cadrul OMD Romania Mike Stapelfeld este trainer in cadrul OMD Romania

Despre OMD Romania

OMD Romania este o entitate 100% Omnicom Group, lider mondial in industria de marketing si comunicare, si face parte din portofoliul Omnicom Media Group Romania.

OMD este unul dintre cei mai mari si mai influenti specialisti in comunicare in media din lume, avand o retea prezenta in peste 80 de tari si beneficiaza de resursele integrate ale liderului mondial in industria de marketing si comunicare Omnicom Group.

Despre OMG Romania:
Omnicom Media Group Romania este o entitate 100% Omnicom Group, are ca actionariat agentiile de publicitate DDB Bucharest (50%) si
TBWA/Merlin Bucharest (50%) si are in portofoliul sau 2 agentii de media full service: OMD Romania si PHD Romania (in curs de lansare).

(detalii)

Babel Communications isi consolideaza echipa de PR

In contextul aceleiasi strategii de dezvoltare, Babel Communications a demarat un proiect de regionalizare a activitatii, inaugurand la Sofia, in 2005, sucursala Babel OOD Bulgaria.

(detalii)

Echipa THE PRACTICE creşte Echipa THE PRACTICE creşte
Agenţia THE PRACTICE – part of Publicis Consultants | Worldwide este o companie de consultanţă în relaţii publice axată puternic pe strategie şi creativitate, dedicată construirii şi protejării celor mai de succes branduri din România, fie ele locale sau internaţionale. THE PRACTICE lucrează cu clienţii săi în baza unor parteneriate pe termen lung, în viziunea specialiştilor companiei acesta fiind modul de lucru cel mai eficient cu o agenţie de relaţii publice. Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante şi mai apreciate grupuri de comunicare din România. Agenţia este totodată partenerul exclusiv în România al Publicis Consultants | Worldwide, reţeaua internaţională de consultanţă în comunicare corporativă şi strategii de relaţii publice a Publicis Groupe (detalii)

Proximity are un nou Client Service Director
Despre Proximity
Proximity este prima agentie de direct & relationship marketing din România, care le ofera clientilor strategii integrate, exprimate în idei cu grad mare de interactivitate, executate perfect, cu rezultate precise. Totul sub deviza: Behaviour Changing Ideas.

Parte a Grupului BBDO România alaturi de Graffiti BBDO, Pleon Graffiti si Media Direction, Proximity este afiliata la reteaua Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali în domeniul direct & relationship marketing.

Proximity a primit într-un timp scurt recunoasterea internationala a solutiilor sale creative printr-o serie de distinctii importante: finalista la New York Advertising Festival (2002), Aqua Awards Winner (2002), Premiul 2 la Mobius Awards (2004), Bronz la Epica (2005), finalista la John Caples International Awards (2005), Argint la DMA Echo Awards (2005), Argint la DMA Echo Awards 2007.

(detalii)

Starlink Group şi-a creat departament de BTL Starlink Group şi-a creat departament de BTL

Începând cu luna august 2007, Starlink Group, parte a reţelei internaţionale Publicis, îşi lărgeşte plaja de servicii, creându‑şi propriul departament de BTL.

„Departamentul de BTL a apărut din dorinţa de a completa oferta de servicii a grupului pentru clienţii săi. Starlink Group realizează campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, producţie publicitară, shopper marketing, relaţii publice şi BTL ”, a declarat Marcel Străuţ, Managing Partner Starlink Group.

„Ne dorim ca interacţiunile noastre cu targetul clienţilor pe care îi reprezentăm să fie mai mult decât concepte, promoţii, lansări... să fie o emblemă a creativităţii, a spiritului şi entuziasmului echipei. Cred că succesul unui departament constă nu atât în numărul de angajaţi, cât în dorinţa lor de a face „lucruri”, nu job-uri. E ca şi cum mereu fiecare încearcă să creeze o operă de artă, care să-i fie dragă şi de care să fie mândru. Pe termen mediu, noul departament îşi propune să iasă în evidenţă prin concepte creative şi implementări de excepţie, iar pe termen lung, odată cu realizările sale, doreşte să fie un punct de referinţă pentru clienţi şi pentru celelalte agenţii de publicitate” , a declarat Luciana Zamfirescu, Business Development Director (detalii)

Oameni noi la Starlink Group Oameni noi la Starlink Group

Starlink este un grup integrat de companii, parte a reţelei internaţionale Publicis. Portofoliul actual al agenţiei cuprinde 39 de clienţi, companii româneşti şi internaţionale, dintre care: Anchor Group, Abbott, Asociaţia pentru Implementarea Democarţiei, Autoitalia, Bere Mureş, Biofarm, Brenac, Bursa de Valori Bucureşti, Cristalex, CrisTim, CitiFinancial, Cronotime, Dom Perignon, Dura Lube, Euro Expo, Expo Top Construct, First One Communication, Fuchs, Hennessy, Metropolis, Medlife, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Neopeninsula Residence, Oxford Gardens, Storck, Unicoms, Yves Rocher.




Echipa Starlink Group cuprinde 53 de profesionişti specializaţi în campanii integrate de communication planning, cercetare, strategie de brand, creaţie, media, producţie publicitară, shopper marketing, BTL şi PR. D e la începutul anului 2007, 20 de membri noi s‑au alăturat echipei Starlink.




În 2006, cifra de afaceri a grupului a fost de 5,7 milioane Euro, având o creştere de 100% faţă de anul 2005.

(detalii)

Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi
Mihai Scortea ocupa din data de 4 iunie functia de New Business Director la Saatchi&Saatchi. (detalii)

THE PRACTICE creşte THE PRACTICE creşte

Agenţia de PR THE PRACTICE - powered by Leo Burnett are doi noi membri în echipă.

THE PRACTICE – powered by Leo Burnett este o companie de consultanţă în relaţii publice axată puternic pe strategie şi creativitate, dedicată construirii şi protejării celor mai de succes branduri locale sau internaţionale active în România.

THE PRACTICE lucrează cu clienţii săi în baza unor parteneriate pe termen lung, în viziunea specialiştilor companiei acesta fiind modul de lucru cel mai eficient cu o agenţie de relaţii publice.

Agenţia operează în colaborare cu grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante şi mai apreciate grupuri de comunicare din România. THE PRACTICE este membru al Clubului Companiilor de Relaţii Publice, care reuneşte 10 dintre cele mai importante agenţii specializate de PR din ţara noastră

(detalii)

Mihaela Paduraru in functia de Director Buying Outdoor Mihaela Paduraru in functia de Director Buying Outdoor
Short description (detalii)

Echipa GMP PR creşte Echipa GMP PR creşte

GMP PR oferă toată gama de servicii de PR (consultanţă, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare internă, organizare de evenimente) companiilor din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG. Printre clienţii agenţiei se numără Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educaţie Contraceptivă şi Sexuală, Unilever.

GMP PR a fost desemnată Agenţia de PR a Anului 2006, la Romanian PR Awards. GMP PR face parte din GMP, una dintre cele mai importante agenţii de publicitate independente din România.

(detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy