AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Automatizari porti la preturi ieftine
Pachet fotograf + filmare nunta BASIC – Casa Anke
Parchet Stratificat sau Parchet Laminat?
Produse naturiste pentru imunitate
Produse cosmetice naturala de la Bioalchimia.ro!
Genti din piele naturala de la Peloro.ro!
Mocasini barbati
Restaurante nunta – Casa Anke !
Televizor LED: se poate si bun si ieftin?
Papuci si adidasi puma !

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 
    On the Move
Numar articole:80 
1 2 3 4 5 6 7 8
Synergy Communications are un nou Strategic Planner Synergy Communications are un nou Strategic Planner
Ionut Stanimir a fost promovat recent in functia de Strategic Planner in cadrul Synergy Communications. Numirea lui Ionut pe o pozitie intalnita mai degraba in agentiile de publicitate este o dovada a orientarii catre consultanta strategica in comunicare si PR pe care dorim sa o imprimam agentiei noastre, declara Mirela Pitu, Directorul Executiv al agentiei. (detalii)

Proximity Bucharest are un nou Director Executiv:Bogdan Ioan Proximity Bucharest are un nou Director Executiv:Bogdan Ioan
Proximity Bucharest, prima agentie internationala de direct & relationship marketing din Romania, va avea incepand din aceasta luna o noua echipa de management condusa de Bogdan Ioan. Noul Director Executiv preia atributiile manageriale de la Jennifer Schaeffer, cea care a pus bazele companiei in urma cu patru ani. (detalii)

Carmen Simion “conduce” un super Renault Carmen Simion “conduce” un super Renault
Absolventa a Facultatii de Geografie – Engleza din cadrul Universitatii Bucuresti, Carmen Simion “conduce” in calitate de Account Director contul de comunicare al uneia dintre cele mai cunoscute marci din istoria auto, Renault, client pe care agentia de publicitate Publicis Romania il are in portofoliu inca din 1996. (detalii)

CREATE DIRECT are un nou account executive CREATE DIRECT are un nou account executive

CREATE DIRECT are din luna mai un nou account executive. Licenţiată a Facultăţii de Management din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti, Oana Bulexa (25 de ani), s-a alăturat echipei CREATE DIRECT, după un parcurs de patru ani în mass-media românească. Oana a început să lucreze ca reporter la agenţia de ştiri Mediafax, ajungînd ulterior să lucreze în televiziune, în departamentul de ştiri, secţiunea economic, al Naţional TV şi apoi al Prima TV.

(detalii)

Razvan Durlan, o noua provocare de la Publicis Relations Razvan Durlan, o noua provocare de la Publicis Relations
Razvan Durlan (30 de ani), noul PR Manager al agentiei de publicitate Publicis Romania (agentie care incepand cu acest trimistru comunica si cu un departament specializat numit Publicis Relations), a inceput sa colaboreze inca din anul 2000 cu prima agentie specializata de relatii publice din Romania, pe vremea cand era angajatul unei reviste lunare si inca student in comunicare.
Inceputul de cariera a fost practic tot in domeniul comunicarii la Fundatia Nationala pentru Cultura, Arta si Stiinta “G. Calinescu” din Onesti, unde s-a ocupat si de organizarea emblematicului festival national care poarta numele marelui istoric si critic literar. In 1997 si-a inceput cariera intr-un domeniu absolut nou, televiziune si la scurt timp radio, specializandu-se in 1998 ca producator promovare la Pro Tv si Prima Tv. (detalii)

Mihai Gongu se alatura echipei de creatie BBDO Mihai Gongu se alatura echipei de creatie BBDO
24 de ani. 21 i-am stat. 2,6 am fost la Leo Burnett. Restul la Graffiti BBDO. Am terminat Cibernetica. Si invers. Lucrez la creatie. Nu prea stiu photoshop. Deci sunt copy. Am 7 trofee la Ad'Or. Unul la Golden Drum. La Leo am lucrat pe Marlboro, Heidi, Antipa, Altex si Western Union. La Graffiti ma ocup de Pepsi, Whiskas si Dosarele Istoriei. Hobby: concursurile de orice fel, cu juriu si premii sa fie. (detalii)

Adina Basag e la Graffiti BBDO Adina Basag e la Graffiti BBDO
S-a nascut acum 23 ani si a devenit copywriter acum vreo 3. Inainte de Graffiti a facut liceul, o facultate de comunicare si cateva campanii la Ogilvy si la Scala Thompson. Daca n-ar fi fost copywriter, Adina crede ca ar fi fost caligraf in spitale si cabinete medicale. Muzica buna, filmele bune si cartile bune sunt alte pasiuni ale ei in afara de publicitate. (detalii)

Ileana Pescariu a fost numita Managing Partner al Publicis Dialog Ileana Pescariu a fost numita Managing Partner al Publicis Dialog

Licentiata a Facultatii de comunicare si relatii publice a Universitatii Bucuresti promotia 1997, Ileana Pescariu (30 de ani) a fost promovata in functia de Managing Partner al Publicis Dialog, agentia specializata de BTL a grupului Publicis Romania. Cu o experienta de 10 ani in marketing si publicitate, Ileana si-a inceput cariera in studentie, pe vremea aceea venind sa faca practica in agentia in care mai tarziu avea sa isi dezvolte si sa isi consolideze activitatea, Publicis Romania. Ocazie cu care, de altfel, fara a-si imagina vreodata ca va ajunge intr-o agentie specializata de comunicare, a si “castigat” un client.

(detalii)

La Publicis Romania s-au facut noi promovari La Publicis Romania s-au facut noi promovari
Corina Tudor a fost promovata in functia de Account Manager al agentiei Publicis Romania. Cu o experienta de mai bine de 5 ani in publicitate, Corina si-a inceput activitatea profesionala intr-o agentie de productie publicitara, Big Print. La cateva luni dupa aceasta la inceputul anului 2000, a fost primita intr-una dintre cele mai dinamice agentii de publicitate de pe piata romaneasca, Focus Advertising care intre timp s-a afiliat la reteaua internationala Publicis, al patrulea mare grup de comunicare din lume. (detalii)

Electrolux are un nou Publicity Development Manager Electrolux are un nou Publicity Development Manager
Electrolux, lider mondial în producerea de aparate electrocasnice pentru bucătărie, pentru curăţat şi grădină, are un nou Publicity Development Manager – Frederique Depraetere. În vârstă de 31 de ani, Depraetere, de origine belgiană, a deţinut până în acest moment poziţia de Public Relations Manager pentru Europa, fiind responsabil de divizia White Goods. Ca urmare a acestei promovări, Depraetere va avea la nivel global o gamă largă de responsabilităţi, incluzând crearea, dezvoltarea şi distribuirea materialelor de Public Relations dedicate presei în toate cele 150 de pieţe în care este prezent Grupul Electrolux. (detalii)

1 2 3 4 5 6 7 8
 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy