Prima Pagina         Intrebari frecventeIntrebari frecvente   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   
Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private  
IntrareIntrare  
How to connect to home entrance ground?

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Bloopers
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
JensenBreck
MASTER Membru

Data inscrierii: 28 Sep 2017

MesajTrimis: Mar Noi 07, 2017 11:46 am    Titlul subiectului: How to connect to home entrance ground? Raspunde cu citat (quote)

hii,
Im putting my little "shack" together and have read a ton of information regarding grounding. Most of it I understand but I can't seem to find info on one thing.
My shack is going to be on the opposite end of the house from where the power enters and the entrance ground is. I know code dictates that any grounding system has to be directly connected to that exterior ground but I don't understand how I'm supposed to go about that. The radio equipment is going to be close to 50' from the entrance ground and other than burying a giant ground cable between the two (which I can't afford) I don't know how I'm supposed to connect them.

Thanks!

For More You Can Check: advertisements
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Bloopers Data este GMT + 2 Ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum

Varianta in limba romana: Romanian phpBB online community