Trimis: Mar Iun 29, 2010 1:41 am Titlul subiectului: Cafeaua reduce riscul aparitiei cancerului
Patru cesti de cafea consumate zilnic reduc riscul aparitiei cancerului
In timp ce unii ne spun sa stam departe de cafea pe cat posibil, altii ne indeamna sa o bem cu litrul, sustinand ca ar fi chiar benefica.
Asa spune si un nou studiu facut de cercetatorii de la Universitatea din Utah.
Ei sustin ca cel putin patru cesti de cafea consumate zilnic reduc riscul de aparitie al unor forme de cancer la cap, la gat si in cavitatea bucala. _________________ JocuriJocuri MasiniJocuri BarbieJocuri MarioCancan
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum Nu puteti vota in chestionarele din acest forum