Prima Pagina         Intrebari frecventeIntrebari frecvente   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   
Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private  
IntrareIntrare  
How do you read the 24C256 on Concord 4 PCB?

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Bloopers
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
JensenBreck
MASTER Membru

Data inscrierii: 28 Sep 2017

MesajTrimis: Vin Oct 27, 2017 8:46 am    Titlul subiectului: How do you read the 24C256 on Concord 4 PCB? Raspunde cu citat (quote)

hii,
I bought my house with a CPU Security alarm and cannot access it. I didn't get the access codes (owner only provided manuals with installer contact and I do not want to deal with the installer). So, I bought the USB Programmer CH341A Series Burner Chip 24 EEPROM BIOS Writer 25 SPI Flash AE1185 from Gikfun for $8.98 and downloaded software & drivers for Windows 10 and Linux and all I get is "ff", i.e., blank, but I know the chip has data. I don't want to buy a board from eBay because it may not have the default codes which would leave me in the same state only less happy for having wasted more time and money.
I want to keep the board as a backup for my SmartThings home automation (it provides power and the 2-wire smoke detector and the speaker/touchpanel which my Konnected interface does not handle directly).
I'd love to hear what has worked and if you have advise or suggestions on what I might try next

Thanks!

For More Reference: mobile app trailer
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Bloopers Data este GMT + 2 Ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum

Varianta in limba romana: Romanian phpBB online community