Prima Pagina         Intrebari frecventeIntrebari frecvente   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   
Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private  
IntrareIntrare  
What hardware can I use to send a long wave signal ?

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Publicitatea Radio si Presa Scrisa
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
JensenBreck
MASTER Membru

Data inscrierii: 28 Sep 2017

MesajTrimis: Vin Noi 10, 2017 11:00 am    Titlul subiectului: What hardware can I use to send a long wave signal ? Raspunde cu citat (quote)

hii,
I think you have got the wrong end of the stick somehow. While radio does have some weird and wonderful properties what I think you are asking is going to be answered by explanations you won't understand, because i suspect you may not have the physics in your head. You are thinking in lines (I think) - imagining a radio wave to be a long thin thing, that crosses another in the style of perhaps two fishing lines cast by two fisherman sitting around a lake?
Radio waves are better described as ripples in the lake from throwing an object in. The long wave might be a brick thrown in, while the shortwave would be a pebble. Imagine how the ripples from these two 'plonks' would interact. So visually you would observe what happens, and with some accurate measurement and sensitive measurement of the wave heights and time between the peaks, you could work out the answers you need.

Thanks!

For More You Can Check: whiteboard videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Publicitatea Radio si Presa Scrisa Data este GMT + 2 Ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum

Varianta in limba romana: Romanian phpBB online community