Prima Pagina         Intrebari frecventeIntrebari frecvente   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   Grupuri de utilizatoriGrupuri de utilizatori   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   
Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private  
IntrareIntrare  
How To Get The Antenna Up Into The Tree?

Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Publicitatea Radio si Presa Scrisa
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
JensenBreck
MASTER Membru

Data inscrierii: 28 Sep 2017

MesajTrimis: Mie Noi 08, 2017 5:39 pm    Titlul subiectului: How To Get The Antenna Up Into The Tree? Raspunde cu citat (quote)

hii,
I have the Alpha-Delta DXCC and I would like to get the end hoisted up into the tree. I need to get a rope over a limb about 30 feet up in the air so I can hoist the antenna up. What is the best or easiest way to get this rope flung up and over the limb? Are there any tricks, or gizmos made for this sort of problem?Potato guns have worked. So have slingshots, bows and arrows, maybe even the strong right arm of a dad showing his son how far he can throw a baseball. In the past weeks, radio-controlled "quadcopter drones" have been suggested. The only limitations are your imagination and proximity of neighbors.

Thanks!
I didn't find the right solution from the Internet.

References:https://www.hamradioforum.net/threads/6498-How-To-Get-The-Antenna-Up-Into-The-Tree

animation hand
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum AdAcademy -> Publicitatea Radio si Presa Scrisa Data este GMT + 2 Ore
Pagina 1 din 1

Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum

Varianta in limba romana: Romanian phpBB online community