AUTENTIFICARE
Utilizator :


Deconectare
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "" - ""
 
 
  FORUM - Ultimele discutii

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 

Mărci Vizionare – o delicatesă editorială proaspăt oferită de gav-balkanski

Mărci Vizionare – o delicatesă editorială proaspăt oferită de gav-balkanski

COMANDA ACUM

39 lei (390.000 lei)

gav-balkanski, responsabilă moral pentru declanşarea scandalului Beigbeder la Bucureşti, oferă specialiştilor în marketing şi publicitate, a iniţiaţilor, fanaticilor sau profanilor, entuziaştilor şi blazaţilor în egală măsură, o nouă carte: „Mărci Vizionare – pietre de hotar în istoria mărcilor”, de Rene Luchinger.

Cartea povesteşte geneza şi destinul a 12 mărci celebre, începînd cu A de la Apple şi pînă la WWF ilustrînd la propriu şi la figurat că succesul identităţii vizuale a unei mărci sau corporaţii reprezintă amprenta genetică indelebilă a unor personalităţi fascinante, puternice, pline de pasiune, energie şi viziune.

„Cartea este specială, diferită de normă, ca oricare alt proiect gav-balkanski. Şi va stîrni cu siguranţă reacţii diverse. Probabil că snobii şi „analiştii” vor fi dezamăgiţi: Mărci Vizionare nu este un tratat de branding. Nici iubitorii titlurilor din colecţiile practice de soiul „how to..... in 3 days” nu vor descoperi cheia succesului de tip fast food. Cartea e mai degraba o colecţie de nuvele, unele dintre ele fascinante. Un alt fel de a vorbi despre Steve Jobbs şi primul logo Apple creat de Ron Wayne, despre modernitatea viziunii de marketing a fraţilor Michelin, neegalată de mulţi nici pînă astăzi, despre culisele rocamboleşti, cu accente de operetă, ale genezei celei mai vechi mărci încă active, porţelanul de Meissen. E mai mult vorba despre oameni decît despre imagini şi obiecte. Mai mult literatură plină de sevă din seria lecturi paralele decît texte seci din bibliografia obligatorie. Şi nu în ultimul rînd, cartea conţine un istoric al evoluţiei vizuale (şi nu numai!) a mărcii naţionale a românilor, bătrîna doamnă, astăzi o jună bine, Dacia! Un capitol special şi un eveniment editorial, la care şi-a adus contribuţia şi o personalitate a brandingului autohton, Cristian „Kit” Paul, Creative Partner - Brandient” a declarat Lucian Georgescu, recidivist la gav-balkanski.

COMANDA ACUM
39 lei (390.000 lei)


Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy