AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Is selling ads spot in my site are a best way rather than pp
ADIDAS AT A GLANCE
Another Net Neutrality Shoutout
Where has the verge podcast gone?
Sedinta foto de Craciun
Which Keynotes have worked for you the best so far?
How do you attend On The Verge?
ADIDAS HI MOC STONE/CLAY
EXPENDABLE INCOME
Future TV Advertising.?

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 

MOL Romania anunţă dublarea numărului de utilizatori de card MultiBonus în primul trimestru

 
2009-05-14
de Valics Lehel  
MOL Romania anunţă dublarea numărului de utilizatori de card MultiBonus în primul trimestru

MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus în primele 3 luni ale anului 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008.
"Suntem singura reţea de benzinării din România care recompensează loialitatea clienţilor şi facem acest lucru de mai bine de patru ani. Perseverenţa noastră a generat un răspuns pe măsură din partea celor care intră în benzinăriile MOL, numărul posesorilor de carduri MultiBonus ajungând în prezent la aproape 600.000”, a spus Zsolt Szalay, Country Chairman MOL Romania.

Considerând MultiBonus un argument puternic pentru a atrage noi utilizatori în cadrul sistemului de fidelizare, MOL România adaugă programului o componentă estivală, prin lansarea unui catalog de produse specifice sezonului de vară, cum ar fi articole de voiaj şi camping, jucării şi decoraţiuni de grădină etc.

Din datele existente reiese că bărbaţii sunt utilizatori foarte activi ai cardului MultiBonus: 82% din deţinătorii de card MultiBonus sunt bărbaţi cu vârste cuprinse între 18 şi 50 de ani, care preferă să transforme punctele în produse pentru bricolaj, pentru timp liber sau de îngrijire a maşinii.

Cu ajutorul cardului MultiBonus, clienţii pot transforma punctele acumulate prin tranzacţiile făcute în benzinăriile MOL în produse din cele două cataloage disponibile (MultiBonus general şi estival), în produse din magazinele MOL sau în servicii (spălătoria auto). De asemenea, posesorii cardului MultiBonus beneficiază de reduceri importante şi facilităţi la partenerii din programul MultiBonus – OTP Bank, Domo, Bosch Services, şi serviciul de asistenţă rutieră Road Support

 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy