AUTENTIFICARE

Creeare cont nou
  AdAcademy Articole
Forum
Spoturi
Catalog Firme
Contact
Stirea saptamanii
– MOL Romania, singura companie de retail de carburanţi care are un sistem de loializare pe bază de card, MultiBonus, a înregistrat dublarea numărului posesorilor de card MultiBonus î ...
 
Cautare
  Categorii
 
  ULTIMELE STIRI
Adunarea generala comuna IAA Romania - UAPR a ales Comitetul de Organizare EFFIE 2009
Trofeu pentru Spotlight la Green Awards 2008
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine
113 copii inscrisi in programul Sponsorizeaza un copil
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania
BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

  TOP 10 ARTICOLE
  Ultimul spot adaugat
Va invitam sa vedeti ultimul spot publicitar realizat de "Vitrina" - "BT Asigurari"
  BT Asigurari
 
  FORUM - Ultimele discutii
Papuci si adidasi puma !
Rent a car Bucuresti
CarsOnTheWeb
Fotograf botez - Casa Anke
Pnatofi Vagabond
Fotograf nunta - Oferte speciale atent gandite pentru tine
Sunt lentilele Acuvue confortabile?
De unde sa descarcam gratuit manuale de reparatii Honda
Soluțiile unice
Ce rosii plantezi anul acesta in gradina?

  Newsletter
Vrei noutatile de pe site ?

Abonare Dezabonare
 

Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine

 
2008-11-12
de Valics Lehel  
Odyssey il readuce la viata pe Iancu, justitiarul care ia atitudine

Avem un nou erou, si nu e vorba de vreun sequel la Batman sau 007, ci chiar de un baiat 100% autohton. Prietenii ii spun Iancu. Si dusmanii la fel. Lui ii plac cateva lucruri in viata: oamenii, dreptatea si bautele alaturi de prieteni cumsecade, oameni pe cinste. In plus, apare in campania pentru brandy-ul omonim, de la Prodvinalco.

Prin urmare, eroul nostru este justitiarul care ia atitudine impotriva nedreptatilor si da un exemplu oamenilor doborati de greutatile vietii, care au uitat ca au si drepturi nu doar obligatii, care s-au refugiat in indiferenta si nepasare. Iancu ii indeamna sa isi ceara dreptatea, sa nu mai indure, sa nu mai lase sa treaca de la ei, sa nu mai creada ca sunt prea mici pentru a schimba ceva in tara asta.

Realitatea vietii acestor oameni este surprinsa in spotul TV avand ca principali protagonisti pagubiti, hoti, localnici furiosi, porci, taragot, noroi si crasma din sat.

Cat despre filmarea in sine „desi a implicat revolvere si hoti, totul a fost in siguranta maxima: trebuie spus ca niciun porc nu a avut de suferit in timpul filmarilor. Ba chiar porcul vedeta a fost tratat regeste (tinut sub umbrela intre duble).” spune Alice Herea, Account Manager Odyssey.

“S-a filmat intr-o comuna de la marginea Bucurestiului. Pentru localnici a fost un adevarat eveniment; au iesit cu mic cu mare in poarta, sa nu piarda ceva din filmare. La un moment dat ne-am trezit ca ne fac si poze.

Pauzele dintre cadre au fost umplute de Dumitru Farcas, care a facut ce stie cel mai bine: ne-a cantat la taragot. La final, a curs Iancu pentru toata lumea prezenta!” a completat Dan Panaitescu, creative coordinator, Odyssey.

Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj. Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local.

Desi exista pe piata de 4 ani, produsul nu a beneficiat de promovare ATL, pana anul acesta in luna octombrie, cand a inceput sa fie comunicat prin campanie de imagine pe TV (Antena 1, OTV, ProTV local si la ProTV national in cadrul UEFA Champions League) si o promotie cu componenta exlusiva de BTL on trade si off trade.

Scopul campaniei este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii si clarificarea pozitionarii in mintea consumatorului ca bautura care ii incurajeaza pe oameni sa ia atitudine si sa nu mai indure nedreptatile care li se fac, pozitionare diferita de cele ale principalilor doi concurenti din piata. Altfel spus, esenta marcii este “dreptate pentru toti”.

In ceea ce priveste planurile viitoare “ne dorim sa sustinem cat mai mult brandul Iancu, sa il extindem la nivel national. Rolul acestei prime campanii este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii, dar exista si beneficii suplimentare. Desi suntem abia la inceputul campaniei, vanzarile de la distribuitori au crescut simtitor, iar reactiile din teren sunt pozitive. In plus, clientii au fost foarte deschisi in primirea materialelor de comunicare, lucru care nu se intampla frecvent.” spune Andi Dascal, Director General Prodvinalco.


Acest proiect este semnat din partea Prodvinalco Cluj de Andi Dascal (Director General), respectiv de Valentin Suciu, Alexandru Aron, Dan Panaitescu si Anca Baciu (Creatie), Ileana Sebe (Strategie), Alice Herea si Loredana Banica (Client Service), Mihai Ilie si Ionela Aprodu (Media) din partea Odyssey.

Muzica: Electric Brother; Productie: Multimedia; Regizor: Radu Jude.


Odyssey este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si excelenta in comunicare.

 
Editorial
Interviuri
Studii de caz
Companii din publicitate
Evenimente
Publicitate Online
Marketing Direct
Campanii publicitare
Productii
Servicii si produse
On the Move
Important
Pentru a trimite articole, stiri sau alte materiale la redactie folositi formularul de contact sau trimiteti un e-mail la adresa noastra: comunicate@adacademy.ro
 
Contact Copyright 1998-2007 AdAcademy