Așa cum probabil ați descoperit deja pe propria piele, să fii antreprenor nu este deloc simplu. Aveți un munte de obligații care se acumulează, o întreagă firmă care se bazează pe dvs. și parteneri care vă așteaptă să luați o decizie. Este, fără îndoială, cea mai bună meserie din lume, dar nu este întotdeauna distractivă și nici ușoară.
Ținând cont de aceste lucruri, nu ar fi minunat dacă activitatea de antreprenor v-ar fi ușurată, ca și cum un super-erou ar veni în salvarea voastră și ar rezolva toate problemele, făcându-le să dispară mai ușor? Nu vă gândiți că Microsoft s-a inspirat din benzile desenate în timp ce își dezvolta aplicațiile, ci pur și simplu celebra companie și-a dorit să creze un soft „magic”.
De aceea a inventat Dynamics 365. Dar, ce este, de fapt acest soft? Este precum o echipă de super-eroi compusă din Batman, Robin, Superman și Wonder Woman care vine în ajutorul tău pentru a rezolva toate problemele cu care se poate confrunta firma ta. Nu este magie, ci se numește tehnologie.
Tehnologia de ultimă oră a Microsoft ne-a oferit un software care combină CRM și ERP într-o singură soluție eficientă, consecventă și simplu de utilizat. Să aruncăm o privire asupra modului în care CRM, ERP și Dynamics 365 vă vor ușura viața, astfel încât să puteți înțelege mai bine cât de revoluționar este de fapt acest soft.
Ce este CRM?
Relațiile cu clienții, indiferent dacă sunteți directorul general al unei companii mici sau ale unei corporații multinaționale, pot fi dificile. Pe de o parte, poate fi dificil să ai o echipă de vânzări care să se angajeze să identifice noi cumpărători, să întrețină relațiile respective și să închidă vânzările. Pe de altă parte, să urmărești acești clienți și să fii sigur că aceștia sunt transferați de la un agent de vânzări la următorul cu toate detaliile relevante se poate dovedi, de asemenea, destul de complex.
Cele mai citite articole
Acesta este motivul pentru care există CRM (Customer Relationship Management, adică un soft ce asigură managementul eficient al activităților cu clienții). CRM vă ajută să vă dezvoltați relațiile cu clienții, astfel încât să vă puteți concentra asupra restului afacerii dvs. Clienții sunt necesari pentru supraviețuirea oricărei companii, mari sau mici. CRM vă ajută astfel să creșteți vânzările, să simplificați anunțurile, să sporiți asistența pentru clienți și chiar să vă gestionați proiectele.
Cum vă poate ajuta un soft CRM să vă rezolvați problemele de zi cu zi?
- Automatizează părți din vânzări și marketing;
- Creați un ciclu de vânzări dinamic;
- Obțineți o mai bună înțelegere a situației pentru a genera estimări mai bune;
- Și multe alte avantaje.
Un soft CRM vă va ajuta cu adevărat să obțineți toate datele într-o singură locație, să adunați informații utile pentru o campanie de marketing mai puternică, să vă monitorizați clienții mai ușor și să lucrați și mai bine cu echipa dvs. pentru a vă demonstra talentele împreună. După cum puteți vedea, atât IMM-urile, cât și corporațiile multinaționale pot prospera și elimina stresul, datorită acestui instrument.
Combină CRM cu ERP cu ajutorul Dynamics 365
Știm cu toții că provocările și greșelile proprietarului unei companii nu se termină cu relația cu clientul… Dar, grație Dynamics 365 veți avea parte și de ERP.
ERP sau Enterprise resource planning (Planificarea resurselor întreprinderii) reprezintă un tip de soft care unește o multitudine de procese de afaceri și permit fluxul de date între acestea. Companiile folosesc ERP pentru a gestiona activitățile de afaceri cotidiene, cum ar fi contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor, managementul riscurilor și conformitatea, precum și operațiunile lanțului de distribuție, pentru a crea bugete sau a raporta rezultatele financiare ale unei organizații.
ERP este încă o altă soluție de afaceri fantastică și aproape suprarealistă, care gestionează capitalul companiei. CRM și ERP vor colabora pentru a depăși orice bariere.