Daca si tu incerci sa iti cresti afacerea printr-o strategie de marketing eficienta, ai luat vreodata in considerare ideea de a apela la o agentie de marketing digital?
Daca raspunsul este negativ, afla ca acesta ar putea fi solutia de care ai nevoie pentru a-ti dezvolta business-ul.
De ce? Este simplu: o agentie de marketing digital care are atat experienta, cat si abilitatile necesare, va putea cu usurinta sa iti elaboreze strategia de marketing specifica business-ului tau. In plus, aceasta agentie de marketing digital iti poate oferi servicii de promovare LinkedIn Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads, Content Marketing, SEO si nu numai.
Desi numarul agentiilor de marketing digital de pe piata este intr-o continua crestere, nu ai de ce sa te simti complesit si derutat. Inainte de a alege una dintre acestea, trebuie sa stii ca exista mai multi pasi pe care ii poti urma, astfel incat la final sa fii sigur ca ai ales agentia de marketing digital potrivita pentru tine.
Procesul de alegere al unei agentii de marketing online potrivite este lung, asa ca nu trebuie sa te grabesti, riscand astfel sa angajezi o agentie necalificata, prea scumpa, care nu ia in considerare interesele tale si care nu este de incredere. Chiar daca iti doresti sa incepi treaba cat mai repede, trebuie sa o iei usor.
Iata 3 sfaturi utile pe care trebuie sa le iei in considerare atunci cand iti alegi agentia de marketing digital cu care vei lucra in perioada urmatoare.
1. Analizeaza portofoliul si lista de clienti a agentiilor.
Este de la sine inteles faptul ca, inainte de a lua o decizie, trebuie sa te uiti la rezultatele pe care aceatsa le-a obtinut, cum a obitnut aceste rezultate, ce fel de strategii a folosit, cat a cheltuit pentru a obtine rezultatele respective, ce platforme au fost folosite, cu ce industrii lucreaza agentia respectiva.
In plus, ca sa te asiguri ca agentia este ceea ce ai tu nevoie, este recomandat si sa verifici lista lor de clienti, recenziile pe care le are de la acestia despre modul in care au colaborat si calitatea serviciului, bineinteles.
Poti chiar sa iei legatura cu anumiti clienti si sa le adresezi intrebari despre ceea ce cred si daca iti recomanda sa lucrezi si tu cu agentia respectiva.
2. Pune intrebari si intereseaza-te de bugete.
Inainte de a incepe sa lucrezi cu o agentie, trebuie ca aceasta sa iti transmita care sunt obiectivele pentru strategia ta de marketing, care este strategia de marketing pe care o va folosi pe termen lung pentru afacerea ta, cum se va desfasura comunicarea. In plus, asigura-te ca intelegi cat de mult va trebui sa investesti in reclamele platite, ca stii diferenta dintre taxa agentiei si bugetul investit in publicitate.
Astfel, vei sti cat de multa incredere are agentia in gestionarea campaniei tale, nu vei fi luat prin surprindere atunci cand vei vedea factura la finalul lunii si vei stii la ce sa te astepti pe termen lung.
3. Nu ignora semnalele de alarma.
Daca simti ca ceva nu este in regula cu agentia pe care urmeaza sa o alegi, asculta-ti intuitia si mergi mai departe, cautand o alta agentie. Nu te lasa pacalit de faptul ca o agentie promite rezultate bune, intrucat in marketing este imposibil sa garantezi ca o campanie va avea sau nu rezultate excelente.
Prin urmare, sa iti alegi agentia de marketing online potrivita poate dura chiar si saptamani intregi, intrucat necesita mult timp sa afli cine este in spatele agentiei, modul in care lucreaza, daca se anliniaza sau nu cu obiectivele tale si, bineinteles, sa te asiguri ca va fi un parteneriat de durata.