Diverse

Metode eficiente de organizare a timpului

Multe persoane descopera ca au o problema cu organizarea timpului, mai ales cand multe proiecte si activitati se strang pe ultima suta de metri. Din cauza unui astfel de time management foarte slab efectuat, apar si alte probleme, precum nivelul de stres si anxietate mult prea ridicat sau starea permanenta de nervozitate. Asadar, inainte de a incepe un proiect nou sau un job, este important sa se realizeze un plan de manageriere a timpului, astfel incat fiecare persoana sa aiba timpul necesar pentru a respecta deadline-urile si pentru a lucra intr-un ritm relaxat. 

Cei care nu cunosc cele mai eficiente modalitati de organizare a timpului vor gasi foarte utile informatiile din acest articol, in care sunt prezentate cele mai populare astfel de metode.

Realizarea unui plan

Pentru o viziune mult mai buna in timp, se recomanda realizara unui plan/ orar, unde vor fi incorporate toate activitatile ce trebuie efectuate de-a lungul unei zile, atat cele ce tin de locul de munca, cat si hobby-urile personale. Orarul poate fi conceput cu informatii referitoare la ora de trezire, activitati de dimineata, job si activitati de seara.

Toate aceste informatii pot fi notate pe o hartie sau chiar pe o tabla magnetica, ce poate fi plasata la vedere in incapere, pentru a fi citita mult mai usor. Astfel, orarul conceput va fi extrem de usor de respectat, iar fiecare persoana va avea timp  sa se bucure de toate activitatile preferate.

Setarea unui memento

Deseori, setarea unui memento in functie de orarul realizat este cea mai buna solutie, datorita faptului ca fiecare persoana va sti cu exactitate cand sa isi inceapa noile activitati. Fiecare persoana va avea posibilitatea de a efectua fiecare activitate care este mentionata in propriul orar. In acest mod, vor exista pauze, activitatile vor fi mult mai bine organizate, iar toti care incearca aceste metode se vor simti mult mai bine deoarece vor avea mai mult timp la dispozitie pentru a isi desfasura hobby-urile.

Mai mult, in astfel de situatii, stresul nu va mai fi resimtit, iar toate proiectele si activitatile de la job se vor desfasura intr-un mod lent, dar eficient. Astfel, se va ajunge la cele mai bune rezultate, fara a mai exista riscul de burnout, anxietate sau nivel extrem de mare de stres, iar performanta va atinge un nivel incredibil.

Performanta trebuie sa fie rasplatita

Pentru managementul timpului eficient sunt recomandate toate aceste modalitati, astfel incat toate activitatile planificate sa poata fi desfasurate in cel mai bun mod. Insa, respectarea in totalitate a unui program poate fi o adevarata provocare pentru multe persoane, fapt pentru care este intotdeauna importanta recompensarea. Printre cele mai utile recompense se numara inclusiv pauzele binemeritate intre fiecare activitate, precum si anumite lucruri materiale.

Cand vine vorba despre recompense, pot fi folosite shopping carduri, cupoanele pentru alimente sau chiar tichetele de vacanta, pe care fiecare persoana le poate folosi dupa bunul plac. Mai mult, este important de stiut faptul ca in momentul in care sunt folosite recompensele, nivelul motivatiei va creste considerabil, fapt pentru care toate planurile vor fi duse la bun sfarsit intr-un mod corespunzator.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *